Varietat d'estils i nostàlgia en la 18a edició del festival Música al Port
La programació s'estendrà des del 4 fins al 25 de juliol i comptarà amb sis actuacions, amb la novetat que una de les quals serà al pati del col·legi de Begoña
Durant la seua trajectòria, va cobrir la reconversió industrial del Port de Sagunt, va fundar el periòdic El Económico i va participar en el naixement de la fira comarcal de Sagunt i de la Unión Musical Porteña
El Ple de l'Ajuntament de Sagunt ha aprovat per unanimitat en la sessió ordinària de hui corresponent al mes de setembre, concedir la Medalla de Plata de la ciutat al periodista Ignacio Belzunces Muñoz.
En 1986, Ignacio Belzunces va fundar el periòdic comarcal El Económico, que va mantindre la seua activitat fins a este any 2024. Així mateix, va promoure la primera fira comercial de Sagunt el juny de 1991 i en 2004 va impulsar el naixement de la Societat Musical Unión Musical Porteña.
El prestigiós periodista, fotògraf i dissenyador gràfic va nàixer a Sant Sebastià en 1959 i residix en el municipi de Sagunt des de molt jove. En 1979, va iniciar les seues col·laboracions en premsa i ràdio, activitat periodística amb la qual va viure directament el procés de reconversió industrial en la siderúrgia AHM del Port de Sagunt, del qual va informar dia a dia en els mitjans regionals i de Madrid.
Esta distinció honorífica l'ha concedida la Corporació Municipal d'acord amb el que s'establix en el Reglament d'Honors i Distincions aprovat pel Ple de l'Ajuntament de Sagunt, en la seua sessió del dia 28 de febrer de 2017 i publicat en el Butlletí Oficial de la Província de València el 12 de juny de 2017, a fi d'acomodar-lo a la realitat actual i activar el reconeixement d'especials mèrits de qualsevol índole o servicis extraordinaris amb distincions de caràcter estrictament honorífic. L'expedient va ser iniciat per Alcaldia de l'Ajuntament de Sagunt el 15 de juliol de 2024.

La programació s'estendrà des del 4 fins al 25 de juliol i comptarà amb sis actuacions, amb la novetat que una de les quals serà al pati del col·legi de Begoña
El vicepresident tercer, Vicente Martínez Mus, ha visitat les obres amb la primera tinenta d'alcalde, María José Carrera, i el regidor d'Aigües, Javier Raro
La Casa Municipal de Cultura, el Centre Cultural Mario Monreal i l'Auditori Joaquín Rodrigo acullen propostes artístiques per a tots els públics del 22 al 28 de juny