El Ple Ordinari d'abril reunix la Corporació Municipal de Sagunt el dijous 27 d'abril

El Ple serà a les 17.00 hores i la ciutadania de la localitat podrà seguir-lo en directe de manera presencial i també a través de YouTube

 

L'Ajuntament de Sagunt celebra el dijous 27, a les 17.00 hores, el Ple Ordinari de la Corporació Municipal corresponent al mes d'abril.

La sessió la retransmetrà el Gabinet de Comunicació en directe, de manera que la ciutadania, els mitjans de comunicació i les persones interessades la podran seguir a través del canal de YouTube del Gabinet de Comunicació de l'Ajuntament i en les xarxes socials del Gabinet: Facebook i Twitter.

L'ordre del dia de la sessió plenària és el següent:

ORDRE DIA SESSIÓ ORDINÀRIA PLE CORPORACIÓ DIA 27 D’ABRIL DE DOS MIL VINT-I-TRES

PART PRIMERA: PART RESOLUTÒRIA.

SECRETARIA GENERAL:

  1. Expedient 1398325T: Aprovació acta sessió ordinària Ple 230330
  2. Expedient 342116M: Segregació d'un comunicat del territori del municipi per a agregar-se a un altre diferent

EDUCACIÓ:

  1. Expedient 1380131Z: Cessament i nomenament nou membre Consell Escolar Municipal
  2. Expedient 1283956Y: Integració Conservatori Professional de Música Joaquín Rodrigo en la xarxa de conservatoris de la GVA

SERVEIS SOCIALS:

  1. Expedient 1065622F: Aprovació Reglament de funcionament de les comissions de coordinació tècnica de l'Àrea de Serveis Socials de l'Ajuntament de Sagunt

PARTICIPACIÓ CIUTADANA:

  1. Expedient 557203T: Modificació Ordenança bases reguladores de subvencions per al foment de la Participació Ciutadana

SECRETARIA GENERAL:

  1. Expedient 1399293N: Declaració Institucional Agraïment al Grup de Voluntaris del Castell

SEGONA PART: CONTROL I FISCALITZACIÓ DE L'ACCIÓ DEL GOVERN LOCAL.

SECRETARIA GENERAL:

  1. Expedient 1398279E: Donar compte resolucions d'Alcaldia i dels seus regidors i regidores delegades adoptades des de la dació de comptes formulada en l'anterior sessió

INTERVENCIÓ:

  1. Expedient 1387792P: Donar compte al Ple de l'Informe d'Avaluació del Pressupost 2023 conforme Llei 2/2012
  2. Expedient 925151H: PACF2022 Control financer de Subvencions Beneficiaris (2021)
  3. Expedient 1317412P: Informe resum Control financer permanent i auditoria pública realitzats en 2022 (PACF2022) Comptes 2021
  4. Expedient 1392501E: Donar compte al Ple de l'Informe d'Avaluació de la Liquidació del 2022 conforme Llei 2/2012
  5. Expedient 1377354R: 03 Informe Resum dels resultats del Control Intern PACF 2022 (comptes 2021)

PRECS I PREGUNTES