La XXII edició del Pacte Ciutadà contra la Violència de Gènere de Sagunt suma cinc noves adhesions
En total són 344 entitats les que s'han compromés a lluitar per l'erradicació de la violència contra les dones
Les empreses i servicis interessats podran presentar les seues inscripcions fins al dimarts 14 de febrer

El procés d'adhesió de les noves empreses i servicis ha començat per a totes aquelles que vulguen participar en SICTED Sagunt 2023. El termini estarà obert fins al dimarts 14 de febrer i la inscripció és totalment gratuïta, ja que les despeses derivades del projecte són finançades per la Conselleria de Turisme i l'Ajuntament de Sagunt.
Poden participar-hi empreses i servicis del municipi l'ofici del qual estiga directament relacionat amb el turisme. Els interessats poden contactar per email amb gestionsicted@aytosagunto.es o per telèfon o WhatsApp en el 674024775.
El Sistema Integral de Qualitat Turística Espanyola en Destinacions (SICTED) és un projecte de millora de la qualitat de les destinacions turístiques de la Secretaria d'Estat de Turisme en la qual participa València Turisme. Sagunt es va adherir en 2014 i compta ja amb més de 80 empreses de diferents oficis com hotels, restaurants, bars, taxis, cellers, cafeteries, agències de viatges, gelateries i guies turístics, entre altres.
La regidora de Turisme, Natalia Antonino, anima l'empresariat local a participar «perquè conjuminant esforços aconseguirem aconseguir l'objectiu principal: posicionar Sagunt com a Destinació de Qualitat, i fidelitzar els turistes. La bona imatge de la nostra destinació és treball de tots, i l'Ajuntament de Sagunt posa les ferramentes per a aconseguir-ho».
Antonino afirma també que «les empreses que obtinguen el distintiu SICTED obtindran un avantatge competitiu i es promocionaran juntament amb les empreses i servicis que ostenten el distintiu de qualitat SICTED a Sagunt».
L'obtenció d'este distintiu de Qualitat suposa una sèrie de beneficis com són la presència en campanyes publicitàries i fires de turisme; ajudes i subvencions; millorar la gestió interna, especialment la dels processos relacionats amb la satisfacció del client; incrementar la qualificació de l'equip; compartir experiències amb empreses del sector; rebre assistència tècnica que oferix suport per a la millora; augmentar la percepció de fiabilitat del servici per part del client; i optar al distintiu Compromís de Qualitat Turística.

En total són 344 entitats les que s'han compromés a lluitar per l'erradicació de la violència contra les dones
El termini estarà obert fins al 18 de desembre i es poden presentar candidatures a les 10 categories que es premien
Horno La Victoria, Restaurante Valentín, Bar Jamón Jamón, Hotel Sagunto i Heladería El Paseo han sigut premiats en la III edició de ‘El somriure més bonic de Sagunt’