L'Ajuntament de Sagunt serà present en el Congrés Mundial de Mobilitatl
Javier Raro, com a regidor de Mobilitat, participarà en la taula de debat del congrés “Eco mobility expo” que se celebrarà en la fira de València
El Casal Jove de Port de Sagunt serà la seu un any més del curs de Monitor/a d’Activitats de Temps lliure en els mesos de gener, febrer i març. El termini de preinscripció ja està obert i finalitza el dimecres 30 de novembre.
El curs, que té un cost de 140 euros, consta de 310 hores de les quals 150 seran lectives i 160 pràctiques i capacita als participants per a realitzar activitats i programes d'animació i educació en el temps lliure amb menors i joves, tals com escoles d’estiu, campaments, tallers lúdics, programacions d'associacions juvenils, etc.
Per a poder prescriure’s en el curs serà imprescindible tindre entre 18 i 35 anys i estar empadronat a Sagunt. Aquells que no complisquen aquests requisits quedaran en llista d'espera.
Javier Raro, com a regidor de Mobilitat, participarà en la taula de debat del congrés “Eco mobility expo” que se celebrarà en la fira de València
L'Ajuntament de Sagunt exigeix a la Conselleria d'Igualtat i Polítiques Inclusives que done el vistiplau al projecte
Els problemes estan en les conduccions de la EPSAR que són les que proveeixen a Aigües de Sagunt en la rodalia del depòsit que té la EPSAR en el camí Corral del Batle