La XXII edició del Pacte Ciutadà contra la Violència de Gènere de Sagunt suma cinc noves adhesions
En total són 344 entitats les que s'han compromés a lluitar per l'erradicació de la violència contra les dones
Serà el divendres 19 de maig en el Teatre de Begoña a les 20.30 hores i interpretaran obres destacades de compositors espanyols

El concert Evocacions Ibèriques interpretat pel violinista Raúl Arias i el pianista Hilario Segovia arriba al Teatre de Begoña del Port de Sagunt (c/ Progrés, 32) este divendres, 19 de maig, a les 20.30 hores. L'entrada és lliure i gratuïta fins a completar aforament, i té una duració de 75 minuts.
L'actuació constarà de dos parts, en la primera de les quals s'interpretaran la Suite popular española de Manuel de Falla i Four Iberian Miniatures de Francisco Coll.
Després d'un breu descans, la segona part estarà formada per les obres Recuerdos de la Alhambra, de Francisco Tárrega; El sombrero de tres picos i Danza Española, de Manuel de Falla; Habanera, d’Ernesto Halffter; Tango, de Isaac Albéniz; i Danza española i Capricho Vasco, de Pablo de Sarasate.
En total són 344 entitats les que s'han compromés a lluitar per l'erradicació de la violència contra les dones
El termini estarà obert fins al 18 de desembre i es poden presentar candidatures a les 10 categories que es premien
Horno La Victoria, Restaurante Valentín, Bar Jamón Jamón, Hotel Sagunto i Heladería El Paseo han sigut premiats en la III edició de ‘El somriure més bonic de Sagunt’