Sagunt concedix llicències per a 1.200 habitatges en el que va de 2026
La recaptació de l’ICIO aconseguix els 4,8 milions d'euros fins a setembre i supera ja la de qualsevol exercici complet dels últims tres anys

El cap de setmana passat, el Casal Jove del Port de Sagunt va acollir una jornada de convivència dels nous Corresponsals dels Instituts d’Educació Secundària (IES). En esta trobada, en la qual va participar el regidor de Joventut, Guillermo Sampedro, se'ls va explicar als 40 jóvens dels instituts del municipi les funcions i activitats de la regidoria de Joventut, quines són les funcions d'un corresponsal, a més de treballar en la cohesió de grup, el treball en equip i el concepte d'oci alternatiu.
Totes estes dinàmiques van ser posades en marxa pels propis corresponsals més veterans. De fet, als 40 jóvens que cursen entre 3º d'ESO i 2º de Batxillerat se'ls han sumat un grup de veterans de 1er de carrera universitària que seguixen implicats en el programa Corresponsals i que, a més de guiar els corresponsals més jóvens, seran els encarregats de liderar l'oferta d'oci alternatiu nocturn que té previst oferir la regidoria de Joventut, així com liderar les activitats de Lluna Natura, una altra iniciativa nova que arranca diumenge que ve.

El programa Corresponsals IES és una iniciativa de la regidoria de Joventut per a treballar en els instituts de Sagunt a través d'un grup de participació format per alumnes de secundària. Estos alumnes són l'enllaç entre la regidoria i els centres escolars i són ells els encarregats de fer de corretja de transmissió entre els joves del municipi i les activitats que es desenvolupen en el Casal Jove i en el Centre Cultural Mario Monreal. Una d'estes funcions és la de dissenyar i programar els tallers i activitats de l'oci alternatiu, igualitari i gratuït que desenvolupa la regidoria a través del programa Lluna Plena.

La recaptació de l’ICIO aconseguix els 4,8 milions d'euros fins a setembre i supera ja la de qualsevol exercici complet dels últims tres anys
La sessió plenària de l'Ajuntament de Sagunt està convocada a les 17 hores
La proposta de sensibilització està finançada per la Conselleria de Sanitat i consta de dos sessions (29 d'octubre i 19 de novembre)