Les festes patronals del Port de Sagunt comencen amb el tro d’avís i la xopà
La programació s'estendrà fins al dijous 15 d'agost amb musicals, concerts, orquestres i les tradicionals cucanyes
Una vintena de saguntins i saguntines es van desplaçar a Bicorb (València) per a emprendre la ruta
La cinquena excursió d'Alternatura va consistir a remuntar el llit del riu Fraile, també conegut com a riu Cazuma, fins a arribar a la zona dels estrets en la qual es troben diferents gorgs i cascades d'aigües cristal·lines. Una vintena de saguntins i saguntines es van desplaçar dissabte passat, 17 de juny, al massís del Caroig a Bicorb (València) per a gaudir d'una de les millors piscines naturals de la Comunitat Valenciana.
La ruta d'Alternatura, un programa d'eixides muntanyenques que promou el departament d'Activitat Física, Salut i Esports de l'Ajuntament de Sagunt, va concloure en el restaurant del poble de Bicorb amb un menjar en la qual es van degustar els plats típics de la zona.
L'última ruta de la programació de primavera-estiu d'Alternatura serà l'1 de juliol i consistirà en una activitat de paddle river pel riu Xúquer (Antella). D'altra banda, el viatge internacional 'Senderisme per Europa', tindrà lloc del 7 al 14 de juliol i en esta ocasió viatjaran fins a la serralada Balcànica de Bulgària.
La programació s'estendrà fins al dijous 15 d'agost amb musicals, concerts, orquestres i les tradicionals cucanyes
La iniciativa es va celebrar el passat cap de setmana a la plaça de la Concòrdia del Port de Sagunt sota la direcció d'Ana Lola Cosín
Esta formació xinesa visita el Teatre Romà amb un programa doble que reunix peces del seu treball Numerical Series El programa Off Romà acull el 5 d'agost un ritual escènic inspirat en el misticisme sufí a càrrec de Versonautas