L'Ajuntament de Sagunt licita un projecte per a millorar la seguretat, habitabilitat i qualitat del barri de Baladre
El pressupost suma un total de 4.098.412 euros i el termini d'execució previst acaba el 21 de setembre de 2026
Las palabras y las cosas en el corral de las comedias és el títol de l'obra sobre la qual es conversarà el divendres, 24 de novembre, a les 19 hores
La pròxima convidada al cicle ‘Diàlegs de Llibres’ és la catedràtica de Literatura Espanyola de la Universitat de València, Evangelina Rodríguez Cuadros. El divendres, 24 de novembre, a les 19 hores l'autora acudirà al centre cultural Mario Monreal per a presentar el seu últim assaig: Las palabras y las cosas en el corral de las comedias.
Esta cita amb la literatura es desenvoluparà en castellà i l'entrada és lliure fins a omplir l'aforament. ‘Diàlegs de Llibres’ és un cicle de literatura organitzat pel departament d'Arxiu i Biblioteques, que s'inclou dins de la programació tardorenca de la Regidoria de Cultura.
Las palabras y las cosas en el corral de las comedias és un assaig en el qual es reivindica el valor fundacional de la paraula com a escriptura i com a posada en escena per mitjà d'una reflexió sobre la identitat i la dramatúrgia del teatre clàssic espanyol. Sense abandonar una perspectiva històrica i documental, Evangelina Rodríguez proposa un viatge entorn de l'espai fundacional del teatre del Segle d'Or espanyol, és a dir, el corral de comèdies. L'assaig reflexiona sobre la importància d'este element com a embrió d'una concepció de la posada en escena i d'una primera indústria cultural en un context de palesa afinitat amb el teatre europeu de l'època.
El pressupost suma un total de 4.098.412 euros i el termini d'execució previst acaba el 21 de setembre de 2026
La iniciativa busca finançar projectes que enfortisquen els llaços entre Sagunt i les seues ciutats germanes en l'àmbit cultural i social
Les noves ajudes busquen promoure projectes de desenvolupament internacional i enfortir les iniciatives locals que fomenten la participació ciutadana