L'Ajuntament de Sagunt invertix 325.000 euros en la millora dels centres educatius
En total, s'han executat més de 40 intervencions en 13 instal·lacions escolars, mancant una inversió addicional de 94.000 euros entre setembre i desembre
Instagramers de Castella-la Manxa, Aragó i la Comunitat Valenciana van visitar ahir Sagunt per conèixer de primera mà el nostre municipi i compartir en les seues xarxes socials la campanya de promoció turística que duu a terme l'Ajuntament de Sagunt en col·laboració amb la Secretaria Autonòmica de Turisme amb el nom #EscenariodetuHistoria.
L'objectiu de la campanya és posar a la disposició del visitant l'enorme oferta escènica, al mateix temps que mostrar el patrimoni històric i cultural de la ciutat. La trobada de instagramers va comptar amb més de trenta usuaris, entre ells els mànagers dels perfils Igers Spain, Marta Monedero, i d’Igers València, Andrés Carrión i Jose Luis Lluesma, els quals han publicat fotografies i vídeos de l'antic barri jueu, el castell i el teatre romà de Sagunt als seus perfils socials.
L’instameet, que ha tingut un abast potencial de més de 149.000 persones, va concloure amb la intervenció de Juan Vicente Martínez Luciano, Director de Sagunt a Escena al Teatre Romà de Sagunt, lloc on anit es va estrenar l'òpera “La Brecha” a nivell mundial .
En total, s'han executat més de 40 intervencions en 13 instal·lacions escolars, mancant una inversió addicional de 94.000 euros entre setembre i desembre
L'Ajuntament de Sagunt també ha licitat este contracte, que se suma a la inversió en la plaça Vicente Aleixandre del mateix barri
El billarista d'elit va aconseguir el primer lloc en les modalitats Pool bola 9 i Pool bola 10, així com el segon lloc en Pool bola 8