La Junta Local de Seguretat coordina el dispositiu per als esdeveniments festius de Nadal
També s'ha incidit en la importància dels controls d'alcohol i drogues en estes dates amb tantes celebracions

Instagramers de Castella-la Manxa, Aragó i la Comunitat Valenciana van visitar ahir Sagunt per conèixer de primera mà el nostre municipi i compartir en les seues xarxes socials la campanya de promoció turística que duu a terme l'Ajuntament de Sagunt en col·laboració amb la Secretaria Autonòmica de Turisme amb el nom #EscenariodetuHistoria.
L'objectiu de la campanya és posar a la disposició del visitant l'enorme oferta escènica, al mateix temps que mostrar el patrimoni històric i cultural de la ciutat. La trobada de instagramers va comptar amb més de trenta usuaris, entre ells els mànagers dels perfils Igers Spain, Marta Monedero, i d’Igers València, Andrés Carrión i Jose Luis Lluesma, els quals han publicat fotografies i vídeos de l'antic barri jueu, el castell i el teatre romà de Sagunt als seus perfils socials.
L’instameet, que ha tingut un abast potencial de més de 149.000 persones, va concloure amb la intervenció de Juan Vicente Martínez Luciano, Director de Sagunt a Escena al Teatre Romà de Sagunt, lloc on anit es va estrenar l'òpera “La Brecha” a nivell mundial .
També s'ha incidit en la importància dels controls d'alcohol i drogues en estes dates amb tantes celebracions
L'alcalde de Sagunt entrega una placa commemorativa a cadascuna de les persones que s'han jubilat en este any
El termini d'execució estimat per a les obres és de quatre mesos a partir de la firma de l'Acta de Comprovació del Replanteig