L'Ajuntament de Sagunt reconeix Ángel García, campió d'Europa i d'Espanya de wushu
El jove esportista de 14 anys ha conquistat els campionats europeus i nacionals en diferents disciplines
La trobada “Mobilitza’t” va permetre identificar i documentar els problemes existents del transport públic, així com redactar un manifest amb troballes, propostes i demandes
Alfara de la Baronia va acollir dissabte passat la trobada “Mobilitza't”, organitzat per la Xarxa Jove Comarca Camp de Morvedre, que agrupa els departaments de Joventut i jóvens corresponsals dels ajuntaments de Canet d'en Berenguer, Sagunt i la Mancomunitat de La Baronia. La jornada va reunir aproximadament 50 jóvens de la comarca, els qui van treballar conjuntament per a abordar les dificultats del transport públic que afecten la seua autonomia.
L'esdeveniment, que va tindre lloc de 10 a 17 hores, es va centrar en identificar i documentar els problemes existents en el transport públic, com la falta d'horaris adequats, la insuficiència de recursos i la cobertura limitada, tal com detalla el departament municipal de Joventut i Infància de l'Ajuntament de Sagunt. Les persones jóvens van avaluar l'eficiència i efectivitat del transport públic actual, assenyalant àrees de millora.
Durant la trobada, es va redactar un manifest que resumix les troballes, propostes i demandes respecte al transport públic, dirigit a responsables polítics. S'organitzarà una presentació formal d'este manifest a polítics i polítiques locals i autoritats competents en transport, buscant el seu compromís per a implementar les millores proposades.
La trobada “Mobilitza't” va destacar la importància d'involucrar la joventut en temes crucials per al seu desenvolupament i autonomia, i va concloure amb un compromís ferm de les persones participants per a continuar treballant en la millora del transport públic a la comarca del Camp de Morvedre.

El jove esportista de 14 anys ha conquistat els campionats europeus i nacionals en diferents disciplines
L'Ajuntament ha invertit en esta intervenció 807.191 euros (IVA inclòs), després d'adjudicar l'obra a l'empresa Civicons Construccions Públiques SL
L’Ajuntament de Sagunt organitza este passeig per a reduir l’aïllament social, fomentar l’activitat física i afavorir un envelliment actiu