Turisme Sagunt crea nous continguts audiovisuals per a la promoció del municipi com a destinació sostenible
L'actuació, adaptada als canals digitals i formats de consum en línia, està sufragada amb fons Next Generation de la Unió Europea
La delegació de Joventut de l'Ajuntament de Sagunt organitza el cicle de cinema ‘La clase obrera se perdió en el paraíso’. Esta iniciativa està emmarcada dins dels actes dels 100 anys de Siderúrgia i comença hui, divendres 19 de maig.
Esta vesprada, a les 19.00 hores, el Casal Jove del Port de Sagunt acollirà la projecció de la pel·lícula 'Germinal', un drama històric. Etienne Lantier, un jove parat, s'estableix en Montsou, un poble del Nord de França. Allí es fa miner i descobreix la misèria, l'alcoholisme, les relacions sexuals sòrdides, la indecència d'homes com Chaval o la generositat de Toussaint Maheu; en suma, un món d'homes condemnats al sofriment pel capital. Així és com es compromet amb la lluita socialista.
Enmig de tanta misèria, de sobte alguna cosa brilla: l'amor entre Etienne i Catherine. De sobte, una baixada dels sous provoca una terrible vaga que serà durament reprimida per l'exèrcit; malgrat tot, ell manté l'esperança que tota eixa sang no s'haja vessat en va.
La próxima sessió d’este cicle serà el divendres 26 de maig, també a les 19.00 hores, amb la projecció de 'Odio en las entrañas'.

L'actuació, adaptada als canals digitals i formats de consum en línia, està sufragada amb fons Next Generation de la Unió Europea
Els treballs consistiran en la substitució del paviment i la tanca d'esta instal·lació esportiva i el pressupost base és de 208.063 euros
Les companyies Colectiv Notknown, Cia. El Cruce, La Trócola Circ i La Fam Teatre s'instal·len a la plaça Cronista Chabret, la Casa dels Berenguer i l'Albereda del Consell