Javier Martín i Eloy de Castro reben un reconeixement municipal pel primer guardó en els X Premis Fem Futur
El projecte d'estos dos estudiants de l'IES Camp de Morvedre és una aplicació per a trobar aparcament amb IA implementada

La Junta de Govern Local ha aprovat la convocatòria anual de subvencions destinades al foment de l'activitat emprenedora. Cada subvenció serà d'un màxim de 5.000 euros i el pressupost total de la convocatòria és de 50.000 euros. S'atorgaran en règim de concurrència competitiva.
L'objecte d’estes subvencions és el foment, impuls i suport a l'activitat econòmica emprenedora mitjançant l'establiment de subvencions dirigides a afavorir l'activitat empresarial a Sagunt de nova creació.
El regidor de Promoció Econòmica, Miguel Chover, ha declarat que esta convocatòria pretén “ajudar un dels sectors que en estos moments crea ocupació, que volem que siga de qualitat i que perdure en el temps, per eixa raó fem esta xicoteta contribució com a administració local, perquè els emprenedors del nostre municipi puguen accedir a unes ajudes que els permeten sobreviure i els permeten iniciar una aventura que esperem que els isca bé”.
El projecte d'estos dos estudiants de l'IES Camp de Morvedre és una aplicació per a trobar aparcament amb IA implementada
Este diumenge, 31 de maig, conclou el termini per a aportar idees, després s'estudiaran i la població votarà entre les finalistes
A més, la programació cultural inclou una representació teatral i tres exposicions