Varietat d'estils i nostàlgia en la 18a edició del festival Música al Port
La programació s'estendrà des del 4 fins al 25 de juliol i comptarà amb sis actuacions, amb la novetat que una de les quals serà al pati del col·legi de Begoña

El Ple de l’Ajuntament de Sagunt, celebrat el 27 de desembre, ha aprovat provisionalment, per unanimitat, la modificació de l’ordenança fiscal reguladora de la taxa per utilització privativa o aprofitament especial del domini públic local. Amb esta modificació, l’Ajuntament podrá declarar com a d’especial interés o d’utilitat municipal la utilització privativa o l’aprofitament especial del domini públic local, per raons culturals, històrico-artístiques, socials, de foment de l’ocupació o de promoció de la ciutat, amb una modificació que anirà d’un 50 a un 95%.
Altres criteris a tindre en compte seran que el domini públic utilitzat no puga ser utilitzat per a altres finalitats o que la durada d’esta utilització no impedisca i dificulte l’ús normal per part de la resta de la ciutadania. També, que l’ocupació siga realitzada per una administració o empresa pública, la Universitat o altre organisme d’investigació reconegut, etc.
Este acord i la modificació de l’ordenança aprovada pel Ple, s’exposaran al públic durant 30 dies perquè els interessats puguen examinar l’expedient i presentar les reclamacions que estimen oportunes. De no presentar-se’n cap, s’entendra’n com a aprovats definitivament.
La programació s'estendrà des del 4 fins al 25 de juliol i comptarà amb sis actuacions, amb la novetat que una de les quals serà al pati del col·legi de Begoña
El vicepresident tercer, Vicente Martínez Mus, ha visitat les obres amb la primera tinenta d'alcalde, María José Carrera, i el regidor d'Aigües, Javier Raro
La Casa Municipal de Cultura, el Centre Cultural Mario Monreal i l'Auditori Joaquín Rodrigo acullen propostes artístiques per a tots els públics del 22 al 28 de juny