La programació cultural de la setmana oferix música llatina i una obra de Valle-Inclán
Els principals espectacles es desenvoluparan durant el cap de setmana a Sagunt i al Port de Sagunt
Els dies 24 i 31 de desembre, així com el 5 de gener també hi haurà servici del Bus de Nit
L'Ajuntament de Sagunt, des de la regidoria de Mobilitat Urbana, posa en marxa la campanya 'Per Nadal, Tots en Bus Nit!', que amplia el servici d'autobús nocturn durant les pròximes festes nadalenques. Al servici habitual dels dissabtes, se li unirà el de les nits dels diumenges 24 i 31 de desembre, és a dir, Nit de Nadal i Nit de Cap d'Any, així com el del divendres 5 de gener, en la nit prèvia al Dia de Reis.
En les nits del 24 al 25 de desembre, del 31 de desembre a l'1 de gener, i del 5 de gener al 6 de gener, el Bus de Nit començarà el seu servici a les 23 hores i el conclourà a les 6.30 hores. A partir de la mitjanit, hi haurà autobusos amb un lapse de temps d'una hora entre cada torn.

El regidor de Mobilitat Urbana, Javier Raro, assegura que amb este servici «volem fomentar un oci nocturn segur per a tots els nostres jóvens i la resta de ciutadans i ciutadanes». Així mateix, Raro apunta: «La resta de dissabtes d'este Nadal, és a dir els dies 23, 30 i el 6 de gener el servici es prestarà en l'horari habitual que el nostre servici de Bus de Nit fa cada dissabte de l'any». Sobre el servici general del Bus de Nit, el regidor de Mobilitat Urbana ha assenyalat que últimament s’utilitza molt este servici de bus nocturn cada dissabte a les nits.

Els principals espectacles es desenvoluparan durant el cap de setmana a Sagunt i al Port de Sagunt
A més, hi haurà servici d'autobús gratuït i música en directe, de la mà de la Unión Musical Porteña
Han estat premiades les obres en valencià de Jordi Casado en teatre, de Teresa Broseta en narrativa, i de Josep Micó en poesia