El Centre d'Interpretació de la Cultura Mediterrània i del Port Arse-Saguntum ja és una realitat
El complex fortificat del Grau Vell alberga este espai que recorre l'evolució del lloc al llarg dels segles
En l'acte institucional, s'ha fet lliurament d'una placa commemorativa al comerç local amb major trajectòria que hi ha registrat, el Forn La Melica
Al saló de plens de l'Ajuntament de Sagunt s'ha celebrat hui, 25 d'octubre, el Dia del Comerç Local que en el seu moment va determinar la Conselleria. A l'acte han assistit l'alcalde de Sagunt, Darío Moreno; la regidora de Comerç i Mercats, Natalia Antonino; així com els representants de les diverses associacions de comerciants de la localitat. Així mateix, s'ha fet lliurament al Forn La Melica de Sagunt d'una placa commemorativa per la trajectòria més antiga que hi ha en comerç local concorde als registres municipals.

Sobre el comerç local, Natalia Antonino ha fet una crida a la ciutadania «perquè isca al carrer, passege als carrers i, sobretot, consumisquen als establiments i als comerços que tenim a la nostra ciutat». A més, ha afegit: «Tenim establiments de tota classe, pròxims a nosaltres, sense necessitat de desplaçar-nos a grans recorreguts».
La regidora de Comerç i Mercats ha aprofitat per a felicitar els i les comerciants «per la seua fortalesa, la seua lluita diària, que no és poca, i la seua dedicació». Ha assenyalat també que el comerç local no és només un mitjà de vida, sinó que és vida dins del municipi.

La regidora delegada ha aprofitat l'acte per a informar sobre els altres actes que es duran a terme durant el dia. En la Tinència d'Alcaldia del Port de Sagunt, a les 16 hores, es llegirà un manifest en favor del foment del comerç local. I «també estan els premis FACOSA», ha apuntat.

El complex fortificat del Grau Vell alberga este espai que recorre l'evolució del lloc al llarg dels segles
Part de l'actuació per a optimitzar el servei de recollida s'emmarca en el Pla Territorial de Sostenibilitat Turística i està cofinançada amb els fons Next Generation de la Unió Europea
La Regidoria de Polítiques LGTBIQ+ de l'Ajuntament de Sagunt ha presentat la programació organitzada amb motiu del Dia Internacional de l'Orgull LGTBIQ+