Sagunt acull la Trobada d'Escoles en Valencià, els Premis Sambori i el FesCamp
Estes iniciatives promouen i defensen l'ús del valencià, omplint els carrers de tots dos nuclis d'activitats festives

L'Ajuntament de Sagunt, a través de la delegació d'Igualtat, ha convocat un minut de silenci este matí pel presumpte assassinat masclista ocorregut dilluns passat en el municipi de La Viñuela, Marbella.
Lamentablement, en la nit del dilluns 12 de febrer va ser trobat per la Guàrdia Civil el cos d'una dona de 44 anys en la seua vivenda de La Viñuela (Marbella), amb més de 30 punyalades. El presumpte assassí, que era la seua parella sentimental, va ser localitzat i detingut de matinada per la Policia Local de Marbella.
Membres de la Corporació Municipal, del funcionariat i de la ciutadania han condemnat i mostrat la seua repulsa a estos fets a les portes del Consistori, de la Tinència d'Alcaldia del Port de Sagunt, en l'edifici de Camí Reial, en el Centre Cívic Antic Sanatori, en la Casa de la Joventut de Sagunt, en el Pavelló José Veral, així com l’hospital, centres de salut, col·legis, instituts, etc.Estes iniciatives promouen i defensen l'ús del valencià, omplint els carrers de tots dos nuclis d'activitats festives
Les infraccions lleus comporten multes d'entre 60 i 600 euros, mentre que les greus poden ser de fins 6.000 euros
El municipi canadenc cerca aprendre de l'experiència a Sagunt per a afrontar l'arribada de la seua pròpia planta de bateries, a més d'explorar oportunitats de col·laboració econòmica, formativa i cultural