Les campiones del món d'handbol reben un reconeixement per part de l'Ajuntament de Sagunt
En l'homenatge han participat l'entrenadora i seleccionadora, Cristina Cabeza, i les jugadores del BM Morvedre Rebeca Secades, Andrea Pérez i Andrea Palomero

L'Ajuntament de Sagunt, a través de la delegació d'Igualtat, ha convocat un minut de silenci este matí pel presumpte assassinat masclista ocorregut dijous passat a Tenerife i ahir diumenge a Almeria. Membres de la Corporació Municipal, del funcionariat i de la ciutadania han condemnat i mostrat la seua repulsa a estos fets a les portes del Consistori, de la Tinença d'Alcaldia del Port de Sagunt, en l'edifici de Camí Reial 65 i en el Centre Cívic Antic Sanatori.
Lamentablement, ahir diumenge, 22 d'octubre, en una pedania de Cuevas de Almanzora (Almeria), va ser assassinada una dona de 38 anys a les mans del seu marit, un home també de 38 anys, qui es va suïcidar posteriorment penjant-se.
Al seu torn, dijous passat, 19 d'octubre, també va ser assassinada una dona de 55 anys a Tenerife, crim que està encara investigant-se.
En l'homenatge han participat l'entrenadora i seleccionadora, Cristina Cabeza, i les jugadores del BM Morvedre Rebeca Secades, Andrea Pérez i Andrea Palomero
Serà a les 17 hores i la ciutadania podrà seguir-ho a través de YouTube, les xarxes socials i de manera presencial
La proposta, que va obtindre la major puntuació de la convocatòria, permetrà crear un marc estratègic i un espai d'experimentació per a impulsar la innovació pública i privada en el municipi