El Centre d'Interpretació de la Cultura Mediterrània i del Port Arse-Saguntum ja és una realitat
El complex fortificat del Grau Vell alberga este espai que recorre l'evolució del lloc al llarg dels segles
La regidora delegada de Serveis Socials i de Majors ha entregat una placa commemorativa a Carmen Martínez Capella pel seu centenari

La regidora de Serveis Socials i de Majors, Nuria Carbó, ha entregat este matí una placa commemorativa i un ram de flors a Carmen Martínez Capella amb motiu del seu centenari, ja que esta persona va nàixer a Sagunt el 16 de juliol 1923. L'acte commemoratiu ha tingut lloc en el saló de plens de l'Ajuntament de Sagunt, estada a la qual han assistit familiars i amics de l'homenatjada.
Nuria Carbó ha aprofitat l'ocasió per a recordar: «Molt els devem a les persones majors per tot el que han aportat a la nostra societat i a les dones, que han sigut sempre les principals cuidadores de la família». Així mateix, la regidora ha subratllat que per a la Corporació Municipal és molt important que les persones majors augmenten la seua esperança de vida, que esta siga de qualitat i que puguen viure prop del seu entorn.
El reconeixement a les persones centenàries és un dels actes que es realitzen durant la Setmana del Major, que organitza cada mes de maig el departament de Serveis Socials i el Consell de les Persones Majors de Sagunt. En eixe moment no es va poder homenatjar Carmen, juntament amb la resta de persones centenàries del municipi, i per este motiu se li ha fet este homenatge hui.
El complex fortificat del Grau Vell alberga este espai que recorre l'evolució del lloc al llarg dels segles
Part de l'actuació per a optimitzar el servei de recollida s'emmarca en el Pla Territorial de Sostenibilitat Turística i està cofinançada amb els fons Next Generation de la Unió Europea
La Regidoria de Polítiques LGTBIQ+ de l'Ajuntament de Sagunt ha presentat la programació organitzada amb motiu del Dia Internacional de l'Orgull LGTBIQ+