El Centre d'Interpretació de la Cultura Mediterrània i del Port Arse-Saguntum ja és una realitat
El complex fortificat del Grau Vell alberga este espai que recorre l'evolució del lloc al llarg dels segles
La regidora de Serveis Socials, Nuria Afra Carbó, ha agraït a totes les persones que s'han involucrat en esta situació

La regidoria de Serveis Socials de l'Ajuntament de Sagunt ha promogut una recollida d'aliments entre les empreses del municipi per a fer front a la situació puntual de desproveïment en la qual es trobava el Centre Solidari d'Aliments.
La regidora de Serveis Socials, Nuria Carbó, ha agraït «el suport rebut per les empreses AGC i Iberiapack, que han demostrat un enorme compromís amb les persones en situació de vulnerabilitat». Així mateix, la regidora ha explicat: «La seua ràpida resposta va permetre obrir el Centre en agost i oferir una ajuda d'emergència».

Carbó ha agraït a entitats com DTL, Coordinator SCV, ARCELOR, CROWN i CPE Estibadors Portuaris: «Per la seua disposició a ajudar, per facilitar-nos la tasca, i, per descomptat, a tots els treballadors i treballadores que van col·laborar amb aportacions personals». I en els seus agraïments ha afegit també a les empreses DEROBÓTICA, Global Propietat, Reme, Nokem, Centre Pex, Controlonce, Encamina i Entresistemas per sumar-se a la iniciativa «des del primer moment i involucrar-se a tots els nivells».
La regidora ha recalcat: «Gràcies a la generositat de totes les empreses i totes les persones que han participat a títol individual hem pogut dotar d'aliments suficients el Centre Solidari d'Aliments per a continuar ajudant les famílies més necessitades del nostre municipi fins a final d'any».
El complex fortificat del Grau Vell alberga este espai que recorre l'evolució del lloc al llarg dels segles
Part de l'actuació per a optimitzar el servei de recollida s'emmarca en el Pla Territorial de Sostenibilitat Turística i està cofinançada amb els fons Next Generation de la Unió Europea
La Regidoria de Polítiques LGTBIQ+ de l'Ajuntament de Sagunt ha presentat la programació organitzada amb motiu del Dia Internacional de l'Orgull LGTBIQ+