Varietat d'estils i nostàlgia en la 18a edició del festival Música al Port
La programació s'estendrà des del 4 fins al 25 de juliol i comptarà amb sis actuacions, amb la novetat que una de les quals serà al pati del col·legi de Begoña

L'Ajuntament de Sagunt torna a posar en marxa per tercer any consecutiu el projecte Itineraris Integrats per a la Inserció Sociolaboral, en este cas amb la denominació Mentorització per a la cerca activa d'ocupació 2020. Es tracta d'una actuació cofinançada per la Unió Europea, a través del Programa Operatiu del Fons Social Europeu 2014-2020 de la Comunitat Valenciana, i que està impulsada des de la Vicepresidència i la Conselleria d'Igualtat i Polítiques Inclusives de la Generalitat Valenciana. Enguany la subvenció rebuda per al desenvolupament íntegre del projecte ascendix a 133 928,56 euros.
Este projecte, realitzat conjuntament entre els departaments de Serveis Socials i Promoció Econòmica i Industrial de l'Ajuntament de Sagunt, es basa en la realització d'actuacions que afavorisquen la inclusió activa de persones en situació de risc o exclusió social. En este sentit, la regidora de Promoció Econòmica i Industrial, María José Carrera, ha destacat que «durant el desenvolupament del projecte, l'equip tècnic encarregat del mateix orientarà i acompanyarà a les persones participants cap a la millora de la seua situació sociolaboral. També comptaran amb formació en primers auxilis i dependència per a millorar la seua qualificació i nivell d'ocupabilitat».
L'equip tècnic municipal encarregat de dur a terme el projecte ja ha començat a atendre fins a un màxim de 30 persones derivades des del departament de Serveis Socials, que presenten major problemàtica a l'hora d'incorporar-se al mercat laboral. Per a això, s'estan realitzant entrevistes personals amb la finalitat de desenvolupar un itinerari individualitzat per a cadascuna de les persones participants, oferint-los suport i ateses les necessitats de cada cas.
El projecte, que es desenvoluparà fins al 31 de desembre de 2020, és prorrogable en futures convocatòries i enguany, a diferència d'anys anteriors, es durà a terme amb ciutadans i ciutadanes de la zona centre i costanera del Port de Sagunt.
La programació s'estendrà des del 4 fins al 25 de juliol i comptarà amb sis actuacions, amb la novetat que una de les quals serà al pati del col·legi de Begoña
El vicepresident tercer, Vicente Martínez Mus, ha visitat les obres amb la primera tinenta d'alcalde, María José Carrera, i el regidor d'Aigües, Javier Raro
La Casa Municipal de Cultura, el Centre Cultural Mario Monreal i l'Auditori Joaquín Rodrigo acullen propostes artístiques per a tots els públics del 22 al 28 de juny