El Centre d'Interpretació de la Cultura Mediterrània i del Port Arse-Saguntum ja és una realitat
El complex fortificat del Grau Vell alberga este espai que recorre l'evolució del lloc al llarg dels segles

L'Ajuntament de Sagunt ha llançat una enquesta de participació per al Pla d'Acció per al Clima i l'Energia Sostenible (PACES). A través d’este enllaç, la ciutadania podrà participar durant els pròxims 10 dies i opinar sobre els projectes que es desenvoluparan en el municipi, emmarcats en el PACES.
Des del Departament de Medi Ambient de l'Ajuntament de Sagunt s'ha treballat en els documents de suport que són part d’este Pla d'Acció. Dins d’estos documents i com a part de la participació en el procés, s'ha plantejat una enquesta amb l'objectiu de recollir informació segons els següents paràmetres: priorització d'accions de mitigació i adaptació al canvi climàtic a incloure en el PACES i proposta d'accions de mitigació i adaptació al canvi climàtic a incloure en el PACES.
L'Ajuntament es troba en procés de desenvolupament del Pacte d'Alcaldies per al Clima i l'Energia. Este pacte és una iniciativa europea a la qual se sumen voluntàriament governs locals i regionals, adquirint mitjançant la seua signatura, uns compromisos en matèria de clima i energia comunes a tota la Unió Europea per a aplicar-los en el seu territori.
Els signants adquirixen com a seu el compromís europeu de reduir els gasos d'efecte d'hivernacle almenys un 40%, augmentar un 27% l'ús d'energies procedents de fonts renovables i millorar en un 27% l'eficiència energètica, per a l'any 2030. Les ciutats que han signat el pacte reflectiran el compromís adquirit presentant un Pla d'Acció per al Clima i l'Energia Sostenible (PACES) que recollirà les mesures i els projectes que es desitgen dur a terme per a aconseguir els objectius.
El complex fortificat del Grau Vell alberga este espai que recorre l'evolució del lloc al llarg dels segles
Part de l'actuació per a optimitzar el servei de recollida s'emmarca en el Pla Territorial de Sostenibilitat Turística i està cofinançada amb els fons Next Generation de la Unió Europea
La Regidoria de Polítiques LGTBIQ+ de l'Ajuntament de Sagunt ha presentat la programació organitzada amb motiu del Dia Internacional de l'Orgull LGTBIQ+