Les Falles a Sagunt acaben amb un balanç positiu i una gran implicació de la comunitat fallera
El dispositiu de neteja de la SAG retira un total de 208 tones de cendres després de la tradicional cremà
Ha sigut primer en el Campionat d'Espanya de Duatló Sprint i Mitjana distància, en la Categoria PTS5, d'Avilés i en l'Autonòmic d’Aquatló de Cullera. Al juny participarà en el Mundial de Triatló, a la Corunya

L'alcalde de Sagunt, Darío Moreno, i el regidor delegat d'Activitat Física, Salut i Esports, Javier Timón, han rebut este matí a l'atleta local Cristian Pérez Jordán, pels seus recents èxits esportius.
Pérez va quedar primer en el Campionat d'Espanya de Duatló Sprint i Mitjana distància, en la Categoria PTS5, disputat a Avilés el passat 24 d'abril. A més, l'esportista local també va aconseguir el primer lloc en el Campionat Autonòmic d’Aquatló, que es va celebrar a Cullera el 8 de maig i participarà en el Campionat del Món de Triatló el pròxim 18 de juny a la Corunya. L'atleta ha estat acompanyat pel seu entrenador, Eduardo Martín, i diversos familiars.
En eixe sentit, l'alcalde de Sagunt, Darío Moreno, ha explicat que «quan parlem d'esport en aspectes inclusius, és fins i tot més que un orgull que portes el nom de la ciutat i que siguem un referent gràcies a persones com tu. El municipi t'estarà sempre agraït i el millor de tot és que estem convençuts que continuarem estant agraïts perquè continuaràs aconseguint triomfs».
El regidor d'Activitat Física, Salut i Esports, Javier Timón, ha traslladat el seu reconeixement i el de la ciutat a l'atleta, felicitant-lo pels èxits aconseguits «no és la primera vegada que rebem a Cristian per un motiu semblant, ja que són molts i molt variats els èxits esportius que ha aconseguit al llarg de la seua carrera i estem segurs que encara queden molts més per arribar, donada la seua capacitat de treball i la seua constància indestructible, la qual cosa li permet superar totes les adversitats i afrontar tots els reptes que se li presenten». Així mateix, li ha desitjat «sort» per al pròxim Campionat del Món de Triatló que es disputa a la Corunya el 18 de juny.
Per la seua part, Eduardo Martín, ha agraït a l'Ajuntament de Sagunt «per fer valdre l'esport. És fonamental en esta societat que s'inculquen els valors que té l'esport i, sobretot, l'esport individual, que és sinònim d'esforç, de sacrifici, superació i també de companyerisme».
Així mateix, l'atleta, ha agraït la celebració de l'acte a l'Ajuntament i ha afirmat que tot el que fa, «ho fa amb molta il·lusió i amb moltes ganes».
A més, l'alcalde ha assegurat que l'Ajuntament serà sempre el seu aliat per a tot allò que l'esportista necessite i ha animat a la ciutadania a seguir a Cristian i a contar esta història de «superació i valentia»: «Històries com les de Cristian són més que inspiradores i ens demostren que tots podem superar barreres, obstacles i arribar al més alt», ha puntualitzat.

El dispositiu de neteja de la SAG retira un total de 208 tones de cendres després de la tradicional cremà
El termini per a la presentació d'un màxim de dos projectes per entitat al Gabinet de Promoció del Valencià acaba el pròxim 6 de maig
Serà del 27 de març a l'1 d'abril i la iniciativa pretén posar en valor la importància de la pràctica regular d'exercici físic per a millorar la salut, el benestar i la qualitat de vida