El Centre d'Interpretació de la Cultura Mediterrània i del Port Arse-Saguntum ja és una realitat
El complex fortificat del Grau Vell alberga este espai que recorre l'evolució del lloc al llarg dels segles
Este matí l'alcalde de Sagunt, Darío Moreno, i la Junta de Portaveus (PSOE, Compromís, IP, PP, EU, Cs i Vox) s'han reunit amb el Comité de Vaga de la factoria a Sagunt de Pilkington per a conéixer de primera mà la situació de la factoria. Després de l'anunci per part de la Direcció de desinvertir i tancar línies, l'Ajuntament ha manifestat el seu suport i solidaritat davant tals intencions.
El primer edil ha expressat que «per la nostra part, l'administració sempre oferix tot el suport al teixit empresarial, tant a les empreses locals com a les multinacionals, però alhora exigim eixa responsabilitat de tindre un pla de sostenibilitat a llarg termini per a l'ocupació a la nostra ciutat. Veiem amb preocupació estes intencions expressades pel grup Pilkington, com no pot ser d'una altra forma».
A més, també ha remarcat i elogiat l'actuació dels propis treballadors, els qui estan disposats a cedir part dels seus salaris perquè es facen inversions en la planta: «és un exemple del que estem disposats a donar com a ciutat a canvi de mantindre tota l'ocupació. Nosaltres com a administració també estem disposats a fer el que faça falta per a poder mantindre esta ocupació, però sol·licitem la màxima responsabilitat i, en la mesura que siga possible, sol·licitem al grup Pilkington que mantinga les inversions en la nostra planta productiva. Que no es plantege desinversions, sinó al contrari, com poder fer entre tots que la planta tinga un futur a molt llarg termini».
Així mateix, demà en el Ple Extraordinari i Urgent convocat a les 16 hores està en l'ordre del dia l'aprovació d'una Declaració Institucional de la Corporació Municipal en suport a Pilkington i la seua plantilla.

El complex fortificat del Grau Vell alberga este espai que recorre l'evolució del lloc al llarg dels segles
Part de l'actuació per a optimitzar el servei de recollida s'emmarca en el Pla Territorial de Sostenibilitat Turística i està cofinançada amb els fons Next Generation de la Unió Europea
La Regidoria de Polítiques LGTBIQ+ de l'Ajuntament de Sagunt ha presentat la programació organitzada amb motiu del Dia Internacional de l'Orgull LGTBIQ+