El Centre d'Interpretació de la Cultura Mediterrània i del Port Arse-Saguntum ja és una realitat
El complex fortificat del Grau Vell alberga este espai que recorre l'evolució del lloc al llarg dels segles
La Regidoria de Comerç i Mercats repartix tres bons de 1.000 € i sis de 500 € entre els nou veïns i veïnes que van guanyar el sorteig

La Campanya de Promoció del Comerç Local ha arribat a la seua fi amb el lliurament dels premis per part de l'alcalde de Sagunt, Darío Moreno. Els nou saguntins i saguntines que van guanyar el sorteig celebrat durant la setmana passada han recollit la seua recompensa en el Consell Local Agrari este migdia. Els premis consistixen en tres bons de 1.000 euros i sis bons de 500 euros per a gastar a les botigues i comerços adscrits a esta iniciativa.
A més de l'alcalde de Sagunt, a l'acte de lliurament ha assistit una representació de la Federación Junta Fallera de Sagunt encapçalada per la Fallera Major, Núria Bueno Caballero. Cal esmentar que esta campanya ha sigut organitzada per la Regidoria de Comerç i Mercats amb l'eslògan 'Invertix en Confiança'.
La finalitat d'esta iniciativa és premiar la fidelitat de compra de la ciutadania del municipi, augmentar la notorietat i importància del comerç de proximitat, així com incentivar els veïns i veïnes a acostar-se per conéixer l'àmplia oferta comercial de Sagunt.
El complex fortificat del Grau Vell alberga este espai que recorre l'evolució del lloc al llarg dels segles
Part de l'actuació per a optimitzar el servei de recollida s'emmarca en el Pla Territorial de Sostenibilitat Turística i està cofinançada amb els fons Next Generation de la Unió Europea
La Regidoria de Polítiques LGTBIQ+ de l'Ajuntament de Sagunt ha presentat la programació organitzada amb motiu del Dia Internacional de l'Orgull LGTBIQ+