Silenci a les portes dels edificis municipals pel presumpte assassinat masclista perpetrat a Màlaga
Membres de la Corporació Municipal, del funcionariat, de col·lectius i la ciutadania han guardat un minut de silenci en senyal de repulsa i condemna
Darío Moreno participa en la celebració del Dia de la Unitat Alemanya a la ciutat comtal

L'alcalde de Sagunt, Darío Moreno, ha mantingut una trobada amb el cònsol general d'Alemanya a Barcelona, Dirk Rotenberg, en el marc de la celebració del Dia de la Unitat Alemanya. Moreno, en representació de l'Ajuntament de Sagunt, ha participat en una recepció, organitzada pel mateix consolat, que ha comptat amb la presència de l'empresariat, les autoritats polítiques i el cos consular de diversos punts del país. «Un dels nostres objectius era que Sagunt estiguera en el mapa, que fora un referent internacional. Eixa labor es demostra en dies com hui, en els quals el Consolat ha volgut convidar-nos en el Dia de la Unitat Alemanya», ha expressat l'alcalde.
La participació de Sagunt en l'acte ve motivada per l'interès que comença a despertar la ciutat més enllà de la Comunitat Valenciana i Espanya. Per a Moreno, la internacionalització del municipi «ha sigut i és una de les prioritats del govern municipal». «Hem pogut parlar amb empreses i persones clau de l'administració del país germànic, que afermen eixos llaços que permeten que la nostra ciutat continue creixent», ha explicat.
En este sentit, l'alcalde ha manifestat que la intenció és continuar «amb esta labor d'internacionalització, perquè entenem que és positiva, no sols per a l'economia, sinó també per al benestar de la ciutadania».
La celebració, que ha tingut lloc en la Fundació Mies van der Rohe de Barcelona, ha comptat amb la presència, entre altres dirigents, de la subdelegada del Govern a Catalunya, Josefa Beltran; la tinenta d'Alcaldia de Barcelona, Maria Eugènia Gay; i la consellera d'Acció Exterior i Unió Europea de la Generalitat de Catalunya, Meritxell Serret. Sagunt va ser l'única ciutat amb representació en este esdeveniment, a més de l'amfitriona, Barcelona.
Membres de la Corporació Municipal, del funcionariat, de col·lectius i la ciutadania han guardat un minut de silenci en senyal de repulsa i condemna
L'Ajuntament de Sagunt ha invertit més de 2 milions d'euros en una intervenció que ha millorat l'estat del paviment i ha reemplaçat el sistema hidràulic
La ciutadania s'ha manifestat amb motiu del 25N, Dia Internacional de l'Eliminació de la Violència cap a les Dones