Sagunt prioritza l'agenda professional en la seua participació a FITUR 2026
L'Ajuntament reduïx els actes públics i manté els compromisos ja adquirits amb empreses i entitats locals
El taller serà este dissabte al matí en el Centre Cívic
L'associació TDAH Morvedre ha organitzat el taller Herramientas para gestionar conflictos positivamente en el entorno familiar (Etapa infantil), que tindrà lloc este dissabte 9 de setembre de 10 a 12 hores en el Centre Cívic del Port de Sagunt i que està dirigit a persones adultes de famílies en totes les seues diversitats.
Este taller s'emmarca en el projecte Otra mirada al conflicto, finançat pel departament de Serveis Socials de l'Ajuntament de Sagunt, i l'impartirà la directora del centre sanitari OMA, Psicologia i Logopèdia, Ana Cerezuela.
Les persones que vulguen assistir hauran d'apuntar-se a través del següent enllaç: https://www.tdah-morvedre.org/.

L'Ajuntament reduïx els actes públics i manté els compromisos ja adquirits amb empreses i entitats locals
L'objectiu és millorar el servici de recollida, avançar en eficiència, així com facilitar la separació i el reciclatge a la ciutadania
La Generalitat invertix 5,25 milions d'euros en l'edifici, que reforçarà la xarxa de servicis socials