El 112 Comunitat Valenciana ha elevat l'alerta per tempestats a nivell taronja
L'alerta estarà activa fins a les 21.59 hores de hui, dijous 8 de maig, i les tempestats podran anar acompanyades de graníssol
L'equip de Govern es reuneix amb alguns dels membres de la Federació de Veïns de Sagunt amb la finalitat de tractar qüestions rellevants i mantenir-los informats.
En la reunió s'han explicat assumptes referents a les obres del “Pla d'Ocupació” i el “Pla de Diputació per barris”, amb la finalitat d'informar als veïns i tractar de realitzar les obres evitant, en la mesura del possible, els inconvenients que aquestes puguen ocasionar en el seu dia dia.
S'ha parlat també sobre els convenis establits amb les grans empreses i els projectes que es van a realitzar. A més, s'ha explicat als veïns els canvis en les ajudes i subvencions que es concedeixen des de l'Ajuntament.
A la reunió amb la Federació de Veïns ha assistit Francesc Fernàndez, alcalde de Sagunt, Teresa García, diputada d'Hisenda, Pablo Abelleira, delegat d'Urbanisme i Pepe Gil, delegat de Contractació, Patrimoni i Manteniment.
L'alerta estarà activa fins a les 21.59 hores de hui, dijous 8 de maig, i les tempestats podran anar acompanyades de graníssol
La ciutadania pot actualitzar les seues dades en la plataforma web habilitada a este efecte o telefonant al departament municipal de Trànsit i Mobilitat
Esta associació sense ànim de lucre va guanyar el premi en Valors Humans de l'última Gala de l'Esport de Sagunt per la VIII edició de la iniciativa