Sagunt dona la benvinguda a la II Setmana de la Ciència traient la divulgació al carrer
La jornada Ciència al carrer reunix este dissabte en el pantalà a experts i ciutadania amb estands, xarrades, exhibicions i panells informatius
La funció de la companyia Cristina Martí està programada per al divendres 16 de juny a les 20.30 hores
Mambo és un espectacle de dansa i teatre de la companyia Cristina Martí que es representa el divendres 16 de juny a la Casa Municipal de la Cultura del Port de Sagunt. La funció començarà a les 20.30 hores. Mambo és una obra en castellà que s'integra dins de la programació del departament de Cultura de l’Ajuntament de Sagunt.
El preu de l'entrada per a veure esta obra de dansa i teatre és de 7 euros i poden adquirir-se en línia a través de la següent web: MAMBO (servientradas.com).
El món feliç de Mambo se'ns presenta amb clares referències al món espectacular de Carmen Miranda, el culte a la seua persona i els seus paradisos artificials idíl·lics. La peça oferix una mirada des de hui fins a este passat i fa d'ell un espill del present. Esta peça reflexiona sobre l'absurditat de la idolatria del món actual: el self-màrqueting, la fi de la privacitat i el xou omnipresent; un món que ens convida a substituir la humanitat per la imatge, l'amor per l'atenció i la vida per una acumulació d'instantànies d'una felicitat postissa.
La jornada Ciència al carrer reunix este dissabte en el pantalà a experts i ciutadania amb estands, xarrades, exhibicions i panells informatius
Es tracta d'unes obres amb un import de licitació de més de 340.000 euros (IVA inclòs)
Cecilia Rodrigo, filla del mestre Rodrigo, impartirà hui la conferència “Joaquín Rodrigo, un insigne compositor valencià”