Ix a licitació la instal·lació i el manteniment de 24 desfibril·ladors en espais municipals
La licitació també inclou el manteniment dels 17 DESA que són propietat de l'Ajuntament i que ja estan situats en diversos edificis
L’espectacle ‘Órbita’, de la companyia andalusa Zen del Sur, serà l’última actuació a la Glorieta de Sagunt en l’edició de 2021 del Off Romá del festival Sagunt a Escena. La representació, gratuïta i per a tots els públics, començarà a les 22.30 hores del divendres 27 d’agost.
Els intèrprets i creadors de l’espectacle són Carlos López, que domina les disciplines d’acrodansa, roda Cyr, piano i percussió, i Noemí Pareja, que domina la dansa, els llaços amb boles, la guitarra i la percussió.
‘Órbita’ és la trajectòria que descriu un objecte físic al voltant d’altre, sota la influència d’una força central. Este fenomen representa la relació que s’establix entre Carlos López i Noemí Pareja, dos artistes polifacètics que interaccionen mitjançant diferents llenguatges contemporanis de moviment, elements de circ i música en viu sota l’atracció gravitatòria de les seues arrels: Cadis, la mar i l’art flamenc.
‘Órbita’, l’espectacle que veurem al municipi, és pura poesia en moviment. Una obra carregada de força i sensibilitat en la qual es pot apreciar un vertader mestissatge artístic i que oferix a l’espectador una visió integradora de l’art i els diferents llenguatges escènics que el componen.
L’Off Romà està organitzat per l’Institut Valencià de Cultura de la Generalitat Valenciana i per l'Ajuntament de Sagunt, amb la col·laboració de la Diputació de València.
La licitació també inclou el manteniment dels 17 DESA que són propietat de l'Ajuntament i que ja estan situats en diversos edificis
La manifestació del Dia Internacional per l'Eliminació de la Violència cap a les Dones serà el 25 de novembre
L'actuació es desenvoluparà en dos fases entre 2026 i 2027 i inclourà la renovació de les infraestructures hidràuliques i la reurbanització dels tres carrers mitjançant el model de plataforma única