La XXII edició del Pacte Ciutadà contra la Violència de Gènere de Sagunt suma cinc noves adhesions
En total són 344 entitats les que s'han compromés a lluitar per l'erradicació de la violència contra les dones
L'esdeveniment tindrà lloc durant el matí del 24 de maig en el Centre Cultural Mario Monreal
L'Oficina Xaloc ha programat una reunió informativa per a assessorar la ciutadania en relació amb les ajudes per a la rehabilitació d'habitatges i edificis a través dels fons europeus Next Generation. Esta iniciativa, en la qual col·labora l'Oficina Municipal d'Habitatge de Sagunt, es celebrarà durant el matí del dimecres 24 de maig en el Centre Cultural Mario Monreal.
L'obertura de la jornada informativa és a càrrec del regidor d'Urbanisme i Habitatge, Josep Francesc Fernández, que serà l'encarregat de presentar l'esdeveniment a les 9.30 hores. A continuació, el director general de Qualitat, Rehabilitació i Eficiència Energètica, Alberto Rubio, detallarà les novetats sobre la convocatòria d'enguany per a les ajudes a la rehabilitació d'habitatges i edificis. A les 10.30 hores s'obrirà un torn de preguntes perquè els assistents puguen formular les seues qüestions i aclarir els seus dubtes. L'arquitecta de l'Institut Valencià de l'Edificació, Mar Alonso, explicarà les novetats en relació amb les eines de l'IVE en el marc de la nova convocatòria a les 11 hores. Finalment, els representants de l'Oficina Xaloc de Sagunt i la Vall d’Uixò tancaren la jornada informativa amb una breu xarrada de 30 minuts.

En total són 344 entitats les que s'han compromés a lluitar per l'erradicació de la violència contra les dones
El termini estarà obert fins al 18 de desembre i es poden presentar candidatures a les 10 categories que es premien
Horno La Victoria, Restaurante Valentín, Bar Jamón Jamón, Hotel Sagunto i Heladería El Paseo han sigut premiats en la III edició de ‘El somriure més bonic de Sagunt’