Varietat d'estils i nostàlgia en la 18a edició del festival Música al Port
La programació s'estendrà des del 4 fins al 25 de juliol i comptarà amb sis actuacions, amb la novetat que una de les quals serà al pati del col·legi de Begoña

La Banda Simfònica de la Lira Saguntina oferirà a este diumenge, 16 de febrer, el concert ‘Pasdobles Fallers’, amb l'objectiu d'homenatjar les Falleres Majors de la Federació Junta Fallera de Sagunt (FJFS). El concert, dirigit pel director de la Banda, Rafael Doménech Pérez, començarà a les 19.30 hores i es desenvoluparà en l’Auditori Joaquín Rodrigo de Sagunt, de manera gratuïta i amb un aforament limitat. Este concert forma part de la programació d'hivern de la delegació de Cultura de l'Ajuntament de Sagunt.
Assistiran les Falleres Majors de 2019 i 2020 que seran homenatjades amb la interpretació dels pasdobles que porten el seu nom i que van ser encarregats per l'Ajuntament de Sagunt: Inés Miret Herrero, de Javier Tapias Jiménez, dedicada a la Fallera Major Infantil 2019; Paula Marrón Pérez, de Francisco Manuel Castilla Gutiérrez, dedicat a la Fallera Major 2019. A continuació, les estrenes d'Aitana González Ruiz, de Santiago Díaz Santamaría, dedicat a la Fallera Major Infantil 2020 i Sandra Ordiñaga Montalt, del compositor Santiago Diaz Santamaría, dedicat a la Fallera Major 2020. Esta primera part del concert finalitzarà amb la interpretació del pasdoble Federació Junta Fallera Sagunt, de Rafael Doménech Pérez.
D'altra banda, en la segona part de la programació tindrà lloc la interpretació d'Espíritu Valenciano (Suite per a banda), de Salvador Chulià, amb les seues suite en tres temps: Meditación, Canción de cuna, Valencianía; i a continuació, les peces El Fallero, de J. Serrano; València (Marcha de la bien amada), de J. Padilla; Himno a Sagunto, de l'autor J. Zahonero amb la música de B. Sanchis i l'Himno Regional Valenciano, del compositor Maximiliano Thous amb la música de José Serrano.
La programació s'estendrà des del 4 fins al 25 de juliol i comptarà amb sis actuacions, amb la novetat que una de les quals serà al pati del col·legi de Begoña
El vicepresident tercer, Vicente Martínez Mus, ha visitat les obres amb la primera tinenta d'alcalde, María José Carrera, i el regidor d'Aigües, Javier Raro
La Casa Municipal de Cultura, el Centre Cultural Mario Monreal i l'Auditori Joaquín Rodrigo acullen propostes artístiques per a tots els públics del 22 al 28 de juny