Avancen les obres de la nova depuradora de Sagunt
El vicepresident tercer, Vicente Martínez Mus, ha visitat les obres amb la primera tinenta d'alcalde, María José Carrera, i el regidor d'Aigües, Javier Raro
El concert serà el dissabte 16 de novembre a les 19.30 hores a l'Auditori Joaquín Rodrigo
Amb motiu de Santa Cecília, patrona de la música, la Banda Simfònica de la Societat Musical Lira Saguntina oferirà un concert el dissabte 16 de novembre a l'Auditori Joaquín Rodrigo. L'esdeveniment començarà a les 19.30 hores, és gratuït, apte per a tots els públics i forma part de la programació tardorenca del departament de Cultura de l'Ajuntament de Sagunt.
La banda, dirigida per Daniel Olmos, interpretarà les següents peces: Pasodoble para Paco Alcalde, Homenaje a la Tempranica i Homenaje a Sagunto, de Joaquín Rodrigo Vidre; Del Perelló a Catarroja, de Francisco Serrano; Homenaje a Joaquín Sorolla, de Bernardo Adam; i Pins de Roma, d’Otorino Respighi, arranjament de Yoshihiro Kimura.

El vicepresident tercer, Vicente Martínez Mus, ha visitat les obres amb la primera tinenta d'alcalde, María José Carrera, i el regidor d'Aigües, Javier Raro
La Casa Municipal de Cultura, el Centre Cultural Mario Monreal i l'Auditori Joaquín Rodrigo acullen propostes artístiques per a tots els públics del 22 al 28 de juny
Empar Ríos (Falla El Palleter) i Maria Pozuelo (Falla El Romano) han sigut proclamades com a Fallera Major i Fallera Major Infantil, respectivament, de la Federació Junta Fallera de Sagunt (FJFS)