La campanya “En Falles, donem color al comerç local” anima a realitzar les compres en establiments del municipi

S'ha repartit cartelleria pels comerços de la ciutat, així com bosses de paper amb la imatge de la campanya, a més de dos roll-up a la porta principal dels mercats interiors municipals. També s'han col·locat dues lones amb el poema 'València, tindrà Falles', de Vicent Vayà, en les façanes de l'Ajuntament de Sagunt i en la Tinència d'Alcaldia del Port de Sagunt

La delegació de Comerç i Mercats ha presentat este matí la campanya per a les Falles 2023. Una nova campanya de sensibilització per a animar a la ciutadania a realitzar les seues compres en els establiments del municipi durant les festes josefines titulada “En Falles, donem color al comerç local”.

Per a això, s'ha repartit cartelleria pels comerços de la ciutat, així com bosses de paper amb la imatge de la campanya. Així mateix, en esta ocasió es col·locaran dos roll-up a la porta principal dels mercats interiors municipals de Sagunt i del Port de Sagunt. També s'han col·locat dues lones amb el poema València, tindrà Falles, de Vicent Vayà, en les façanes de l'Ajuntament de Sagunt i en la Tinència d'Alcaldia del Port de Sagunt.

La campanya inclou també publicitat, com a inserció publicitària en panells en les dues oficines de Correus del municipi, en mitjans de premsa, ràdio i xarxes socials. El cost total de la campanya és de 11.355 euros.

La regidora de Comerç i Mercats, Ana María Quesada, ha indicat que es tracta d'una campanya de suport i reforç al comerç de proximitat de la ciutat: «El que pretenem és, més enllà d'ajudar al comerç, reconéixer la seua labor i que com a ciutadania reconeguem també el seu treball i l'important que és el fet que es mantinguen oberts, en benefici també de la ciutat».

La imatge i el cartell de la campanya, creat per Jesús Barcenilla, torna al disseny faller basat en la imatge d'un teixit faller, facilitat per la botiga de teixits i vestimenta fallera Lledó, de Sagunt.

«Necessitem continuar sent part de la concepció festiva del comerç per part de la ciutadania i és important continuar transmetent eixe sentiment que el comerç forma part inseparable de la nostra societat» ha puntualitzat Quesada.

A la presentació han assistit la regidora de Comerç i Mercats, Ana María Quesada; la Fallera Major de Sagunt, Claudia Ramón; el president de la Federació Junta Fallera de Sagunt, Ramón Jarque; el president de l'Associació de Comerciants, Empresaris i Industrials de Sagunt i Comarca, José Luís Doblaré; president de l'Associació de Comerciants i Professionals del Port de Sagunt, Pedro Argenti i Marcelo Cuadros; la secretària de l'Associació de Comerciants Ciutat de Sagunt, Belvis Plaza; i personal del departament.

Per la seua part, la secretària de l'Associació de Comerciants Ciutat de Sagunt, Belvis Plaza ha posat l'accent en la importància de col·laborar i coordinar-se entre tots i totes, tant administracions, com a comerç i ciutadania: «el comerç ha estat sempre del costat de les falles, col·laborant i sent proveïdors amb el que hagen necessitat. Les falles són molt més que indumentària i hem de continuar col·laborant tots junts». En eixa mateixa línia, el president de la Federació Junta Fallera de Sagunt, Ramón Jarque, ha agraït a l'Ajuntament que «duga a terme esta campanya» i ha incidit en com d’encertat i «brillant» que és el cartell d'enguany, a més d'animar «a la gent al fet que tot es quede a Sagunt: indumentària, tot tipus de col·laboracions per a les cavalcades, transports, tot…».