El Centre d'Interpretació de la Cultura Mediterrània i del Port Arse-Saguntum ja és una realitat
El complex fortificat del Grau Vell alberga este espai que recorre l'evolució del lloc al llarg dels segles
L'Ajuntament de Sagunt col·labora en la campanya ‘Recicla els teus aparells’, impulsada per la Generalitat Valenciana. Esta iniciativa arribarà a Sagunt demà dimecres 13 de gener, de 10 a 20 hores, amb dos punts nets mòbils amb la finalitat de conscienciar i informar la població sobre la necessitat de reciclar de manera correcta els aparells elèctrics i electrònics.
Al matí se situarà un d’estos punts nets en la plaça Cronista Chabret i a la vesprada un altre en el Triangle Umbral. La ciutadania podrà depositar xicotets electrodomèstics desbaratats o en desús i evitar així que acaben en contenidors convencionals, amb l'alt grau de contaminació i el perill per a la salut que genera este tipus d'accions.
Tots els qui participen en esta iniciativa, pel simple gest de reciclar, tindran l'oportunitat de participar en el sorteig de diferents premis valorats en 2.000 euros, sortejos que es traslladaran també a les xarxes socials, a través de la pàgina de Facebook i d'Instagram @reciclatusaparatos.
La campanya ‘Recicla els teus aparells’ arriba a la seua 4a edició i està impulsada per la Generalitat Valenciana, a través de la Conselleria d'Agricultura i Medi Ambient, en col·laboració amb les majors plataformes del sector, com ara Recyclia (Ecopilas, Ecofimática, Ecoasimelec i Tragamóvil), Ecolec, Ecotic, Ambilamp i Ecoraees.

El complex fortificat del Grau Vell alberga este espai que recorre l'evolució del lloc al llarg dels segles
Part de l'actuació per a optimitzar el servei de recollida s'emmarca en el Pla Territorial de Sostenibilitat Turística i està cofinançada amb els fons Next Generation de la Unió Europea
La Regidoria de Polítiques LGTBIQ+ de l'Ajuntament de Sagunt ha presentat la programació organitzada amb motiu del Dia Internacional de l'Orgull LGTBIQ+