Sagunt promociona la seua oferta turística en la Feria Internacional de Turismo Interior a Valladolid
La Regidoria de Turisme ha estat present en les quatre jornades d'este esdeveniment al qual van acudir més de 36.000 visitants

Dissabte 19 de novembre es representarà l’obra de teatre “Rèquiem” de la companyia “La Dependent” d’Alcoi a les 20h. al Centre Cultural Mario Monreal de Sagunt. Amb un preu de 7 euros i una durada de 70 minuts, els actors Rubén Mira, Mercé Tienda i Jonatan García posaran en escena, a partir d’improvisacions guiades pel director Amador Artiga, un espectacle visual i gestual on la paraula cedeix el seu lloc a l’acció.
Segons la companyia, l’espectador “vorà nàixer a l’entaulat cadascuna de les escenes, que aniran sorgint i escrivint-se per tal de provar-les, trencar-les i recomposant-les fins a aconseguir aquesta forma final que s’ajusta perfectament al joc actoral i a les necessitats de l’escriptura del gest”. Afegeix que aquest “és un procés llarg que requereix molt enteniment i confiança per totes les parts”.
Estrenada en 2015 a la XXVI Mostra Internacional de Mim de Sueca, “Rèquiem” és una proposta radicalment diferent als treballs de la companyia en els seus 29 anys de trajectòria teatral, ja que tracta d’unir allò visual amb allò gestual sent el fil conductor de la representació. Categoritzada com a comèdia negra, “Requiem” parla de dotar de vida a elements inanimats, de crear i donar vida, amb un to distès i una estètica que situa a l’espectador en els laboratoris en què es realitzaven aquestes proves de recerca en la primera part del segle XX.
“La Dependent” és una companyia productora i gestora de teatre naixcuda a Alcoi el 1987. Habitualment treballa textos d’autors valencians contemporanis, encara que també ha produït i representat espectacles o propostes d’altres dramaturgs. Sent la companyia resident i gestora del Teatre Principal d’Alcoi, ha realitzat al llarg de la seua història produccions i coproduccions junt a diverses institucions públiques i privades, ha girat per moltes sales i circuits teatrals de l’Estat i ha participat en nombroses fires, mostres i festivals teatrals, a més de rebre moltes nominacions i diversos guardons al llarg dels seus quasi 30 anys d’història.
La Regidoria de Turisme ha estat present en les quatre jornades d'este esdeveniment al qual van acudir més de 36.000 visitants
El Centre Cultural Mario Monreal ha acollit una trobada de cronistes i investigadors que han visitat l'exposició sobre el primer cronista oficial de la ciutat i han impartit nou ponències
En desembre es coneixeran les empreses i servicis guardonats amb este distintiu que concedix la Secretaria d'Estat de Turisme