Avancen les obres de la nova depuradora de Sagunt
El vicepresident tercer, Vicente Martínez Mus, ha visitat les obres amb la primera tinenta d'alcalde, María José Carrera, i el regidor d'Aigües, Javier Raro
Serà a partir de les 17 hores i la ciutadania podrà seguir-lo en directe a través de YouTube, les xarxes socials i de manera presencial

L'Ajuntament de Sagunt realitzarà el dijous 7 de novembre, a les 17 hores, el Ple Ordinari de la Corporació Municipal corresponent al mes de novembre en el saló de plens del Consistori.
La sessió la retransmetrà en directe el Gabinet de Comunicació, de manera que la ciutadania, els mitjans de comunicació i les persones interessades la podran seguir a través del canal de YouTube del Gabinet de Comunicació de l'Ajuntament i en les xarxes socials del Gabinet: Facebook i Twitter.
ORDRE DEL DIA DE LA SESSIÓ ORDINÀRIA DEL PLE CORPORACIÓ DE SET DE NOVEMBRE DE DOS MIL VINT-I-QUATRE
PART PRIMERA: PART RESOLUTÒRIA
SECRETARIA GENERAL:
AGENDA 2030:
ACTIVITAT FÍSICA, SALUT I ESPORTS:
POLICIA LOCAL:
PROMOCIÓ ECONÒMICA:
CONTRACTACIÓ:
INTERVENCIÓ:
SECRETARIA GENERAL:
SEGONA PART: CONTROL I FISCALITZACIÓ DE L'ACCIÓ DE GOVERN LOCAL
SECRETARIA GENERAL:
TRESORERIA:
INTERVENCIÓ:
PRECS I PREGUNTES
El vicepresident tercer, Vicente Martínez Mus, ha visitat les obres amb la primera tinenta d'alcalde, María José Carrera, i el regidor d'Aigües, Javier Raro
La Casa Municipal de Cultura, el Centre Cultural Mario Monreal i l'Auditori Joaquín Rodrigo acullen propostes artístiques per a tots els públics del 22 al 28 de juny
Empar Ríos (Falla El Palleter) i Maria Pozuelo (Falla El Romano) han sigut proclamades com a Fallera Major i Fallera Major Infantil, respectivament, de la Federació Junta Fallera de Sagunt (FJFS)