La delegació municipal de Turisme presenta la campanya ‘Gràcies’ en suport al projecte SICTED

El Sistema Integral de Qualitat Turística en Destinació (SICTED) és un projecte d'àmbit nacional de millora de la qualitat en les destinacions turístiques promogut per TURESPAÑA i la FEMP que es basa en un model que permet la gestió contínua i integral de la qualitat en qualsevol destinació turística nacional

La delegació de Turisme de l'Ajuntament de Sagunt, encapçalada per la regidora Natalia Antonino, ha presentat este matí la campanya ‘Gràcies’ en suport al Sistema Integral de Qualitat Turística en Destinació, SICTED, del municipi de Sagunt.

Esta campanya pretén donar a conéixer i reconéixer el treball que realitzen totes aquelles persones que representen empreses i serveis que treballen de manera continuada en gestió de la qualitat dels serveis turístics a la ciutat de Sagunt. En eixe sentit, per eixa raó la campanya porta per lema ‘Gràcies’, per l'hospitalitat, la professionalitat, l'autenticitat, la implicació, la sostenibilitat, la inclusivitat i la confiança. Tots ells, són factors clau en la gestió del turisme que fomenten els ens públics turístics en una governança col·laborativa amb les empreses.

El Sistema Integral de Qualitat Turística en Destinació (SICTED) és un projecte d'àmbit nacional de millora de la qualitat en les destinacions turístiques promogut per la Secretària d'Estat de Turisme (TURESPAÑA) i la Federació Espanyola de Municipis i Províncies (FEMP), que es basa en un model que permet la gestió contínua i integral de la qualitat en qualsevol destinació turística nacional.

La regidora de Turisme, Natalia Antonino, ha agraït l'immens treball que realitzen les més de 80 empreses que formen part de SICTED a Sagunt: «Pel seu treball en la millora constant i contínua, per ser ambaixadors i ambaixadores d'eixos valors que ens representen i conformen una ciutat hospitalària».

Sagunt treballa des de 2014 en este projecte que continua creixent cada dia gràcies al treball que realitzen les empreses i a la gestió de coordinació i impuls que es realitza des de la delegació de Turisme.

«Eixe producte diferenciat és el que ens fa desmarcar-nos com a ciutat enfront d'altres destins i, també, treballar amb productes km. 0, sostenibles i la realització d'activitats durant tot l'any, no solament emmarcades en un turisme estacional de sol i platja, sinó també com a transmissors d'eixes tradicions que ens diferencien com a ciutat», ha afegit la regidora.

 

El logo de SICTED és una cara somrient, que transmet els valors de l'hospitalitat mediterrània i que engloba, també, els del codi ètic del turisme valencià, del qual Sagunt forma part. Esta campanya recull tots eixos valors perquè si Sagunt és un destí patrimonial de referència és gràcies a totes les persones que fan possible que Sagunt siga un escenari incomparable. Gràcies al treball que realitza SICTED, tant ciutadans com visitants coneixen millor la nostra ciutat, en cultura, patrimoni, festes, gastronomia i molt més en una sola destinació.

«En definitiva, tota una sèrie de persones amb una il·lusió i un projecte que ens ajuden a millorar el turisme dins del nostre municipi i fer-lo des d'una qualitat important que ens diferencia enfront d'altres ciutats», ha puntualitzat.