El Centre d'Interpretació de la Cultura Mediterrània i del Port Arse-Saguntum ja és una realitat
El complex fortificat del Grau Vell alberga este espai que recorre l'evolució del lloc al llarg dels segles
Les falleres majors han tallat la cinta inaugural acompanyades per membres de l'Ajuntament de Sagunt i pel president de la Federació de Penyes de Sagunt

Les festes patronals de Sagunt ja han començat oficialment. Les falleres majors de la Federació Junta Fallera Sagunt, Núria Bueno Caballero i Carla Boix Sarió, han tallat la cinta inaugural del recinte firal. Han estat acompanyades per l'alcalde de Sagunt, Darío Moreno; la regidora de Festes i Cultura Popular, Patricia Sánchez; i altres membres de l'Ajuntament de Sagunt. També ha assistit el president de la Federació de Penyes de Sagunt, Ricardo Meliá; així com el president de la Federació de Penyes del Port de Sagunt, Manel Rubio. Seguidament, la comitiva ha recorregut el recinte taurí on es troben les penyes i l'Espai Penyes.

Amb esta inauguració, el pregó de demà i el tro d'avís i la xopà del dissabte 15 comencen les Festes Patronals de Sagunt, que duraran fins al 31 de juliol amb actes taurins, activitats per als més xicotets i xicotetes, per a les persones majors, i amb actuacions musicals.

El complex fortificat del Grau Vell alberga este espai que recorre l'evolució del lloc al llarg dels segles
Part de l'actuació per a optimitzar el servei de recollida s'emmarca en el Pla Territorial de Sostenibilitat Turística i està cofinançada amb els fons Next Generation de la Unió Europea
La Regidoria de Polítiques LGTBIQ+ de l'Ajuntament de Sagunt ha presentat la programació organitzada amb motiu del Dia Internacional de l'Orgull LGTBIQ+