Primera reunió de la Comissió d'Emergències del Camp de Morvedre
L'objectiu d'este grup de treball és assegurar la coordinació i comunicació entre els municipis de la comarca davant una possible emergència
La Fira Orienta’t, organitzada pel Departament de Joventut i Infància de l'Ajuntament de Sagunt, se celebra dissabte que ve, 8 de maig, en el Casal Jove del Port de Sagunt. Les portes estaran obertes per a totes les persones interessades a partir de les 9.30 hores.
La fira se centra principalment a oferir informació sobre les diferents opcions educatives i professionals que tenen les persones joves al seu abast. Així mateix, els tècnics de joventut també els ajudaran a actuar enfront d'una decisió presa, ja que és possible canviar d'opinió.
S'han dissenyat dos tipus de sessions: una d'elles familiar, per si els i les joves volen acudir amb els seus pares i, l'altra serà grupal. Les famílies interessades en acudir a les sessions individualitzades hauran de sol·licitar cita prèvia. El telèfon de contacte és 962 68 34 39 i l'horari d'atenció és de 9 a 20 hores. Les inscripcions s'hauran de realitzar abans del divendres 7 de maig, ja que les places són limitades.
Quant a les sessions grupals per a l'alumnat, existixen dos grups als quals es poden apuntar. D'una banda, la sessió dedicada a alumnat de 4t de l'ESO tindrà lloc a les 12 hores i, d'altra banda, la sessió grupal per a 1r de Batxillerat, es realitzarà a les 13horas.
Durant la fira s'utilitzarà el Minecraft com a eina en línia d'adaptació de l'orientació en el món digital. D'aquesta manera, les persones interessades obtindran un codi mitjançant el qual podran accedir al servidor del Minecraft fins a un mes després de la celebració de la sessió.
Guillermo Sampedro, regidor delegat del Departament de Joventut i Infància, ha explicat que «amb esta fira, el que busquem és posar-li les coses fàcils tant a les famílies com, principalment, al propi alumnat, perquè els joves coneguen de primera mà quines opcions, tant educatives com professionals poden tindre damunt de la taula i, així, poder encaminar-se cap al futur que més els beneficie i millor els acoble».
L'objectiu d'este grup de treball és assegurar la coordinació i comunicació entre els municipis de la comarca davant una possible emergència
Les dos esportistes van guanyar la medalla de plata en la categoria sub-23 del Campionat d'Espanya Camp a Través
En els últims dos anys han sigut un total de 1.026 i s'ha registrat enguany un increment del 35,58 % respecte a l'any anterior