El Centre d'Interpretació de la Cultura Mediterrània i del Port Arse-Saguntum ja és una realitat
El complex fortificat del Grau Vell alberga este espai que recorre l'evolució del lloc al llarg dels segles
La Fira Orienta’t, organitzada pel Departament de Joventut i Infància de l'Ajuntament de Sagunt, se celebra dissabte que ve, 8 de maig, en el Casal Jove del Port de Sagunt. Les portes estaran obertes per a totes les persones interessades a partir de les 9.30 hores.
La fira se centra principalment a oferir informació sobre les diferents opcions educatives i professionals que tenen les persones joves al seu abast. Així mateix, els tècnics de joventut també els ajudaran a actuar enfront d'una decisió presa, ja que és possible canviar d'opinió.
S'han dissenyat dos tipus de sessions: una d'elles familiar, per si els i les joves volen acudir amb els seus pares i, l'altra serà grupal. Les famílies interessades en acudir a les sessions individualitzades hauran de sol·licitar cita prèvia. El telèfon de contacte és 962 68 34 39 i l'horari d'atenció és de 9 a 20 hores. Les inscripcions s'hauran de realitzar abans del divendres 7 de maig, ja que les places són limitades.
Quant a les sessions grupals per a l'alumnat, existixen dos grups als quals es poden apuntar. D'una banda, la sessió dedicada a alumnat de 4t de l'ESO tindrà lloc a les 12 hores i, d'altra banda, la sessió grupal per a 1r de Batxillerat, es realitzarà a les 13horas.
Durant la fira s'utilitzarà el Minecraft com a eina en línia d'adaptació de l'orientació en el món digital. D'aquesta manera, les persones interessades obtindran un codi mitjançant el qual podran accedir al servidor del Minecraft fins a un mes després de la celebració de la sessió.
Guillermo Sampedro, regidor delegat del Departament de Joventut i Infància, ha explicat que «amb esta fira, el que busquem és posar-li les coses fàcils tant a les famílies com, principalment, al propi alumnat, perquè els joves coneguen de primera mà quines opcions, tant educatives com professionals poden tindre damunt de la taula i, així, poder encaminar-se cap al futur que més els beneficie i millor els acoble».
El complex fortificat del Grau Vell alberga este espai que recorre l'evolució del lloc al llarg dels segles
Part de l'actuació per a optimitzar el servei de recollida s'emmarca en el Pla Territorial de Sostenibilitat Turística i està cofinançada amb els fons Next Generation de la Unió Europea
La Regidoria de Polítiques LGTBIQ+ de l'Ajuntament de Sagunt ha presentat la programació organitzada amb motiu del Dia Internacional de l'Orgull LGTBIQ+