Varietat d'estils i nostàlgia en la 18a edició del festival Música al Port
La programació s'estendrà des del 4 fins al 25 de juliol i comptarà amb sis actuacions, amb la novetat que una de les quals serà al pati del col·legi de Begoña
Les dos pròximes cites seran el dimarts 10 de setembre, al barri La Palmereta, i el dimarts 17 de setembre al Pla del Bou a les 19 hores
La iniciativa de participació ciutadana Alcalde de Barri reprén la seua activitat la setmana vinent. Com a novetat, les dos pròximes reunions se celebraran dimarts, i no dimecres com és habitual. El dimarts 10 de setembre l'alcalde de Sagunt es reunirà amb les veïnes i veïns del barri La Palmereta del Port de Sagunt a les 19 hores, concretament a la plaça del Pilar. I el dimarts 17 de setembre, a la mateixa hora, ho farà amb el veïnat del Pla del Bou, a Monte Carruana.
L'alcalde de Sagunt, Darío Moreno, afirma: "Este setembre reprenem amb ganes el programa Alcalde de Barri, una iniciativa que ens permet acostar-nos a les places i barris de la ciutat per a escoltar directament les inquietuds, propostes i necessitats dels nostres veïns i veïnes". A més, afig que la intenció és "continuar fomentant la participació ciutadana i enfortir el vincle entre l'administració i la ciutadania, treballant junts i juntes per a millorar la ciutat".

La programació s'estendrà des del 4 fins al 25 de juliol i comptarà amb sis actuacions, amb la novetat que una de les quals serà al pati del col·legi de Begoña
El vicepresident tercer, Vicente Martínez Mus, ha visitat les obres amb la primera tinenta d'alcalde, María José Carrera, i el regidor d'Aigües, Javier Raro
La Casa Municipal de Cultura, el Centre Cultural Mario Monreal i l'Auditori Joaquín Rodrigo acullen propostes artístiques per a tots els públics del 22 al 28 de juny