Les campiones del món d'handbol reben un reconeixement per part de l'Ajuntament de Sagunt
En l'homenatge han participat l'entrenadora i seleccionadora, Cristina Cabeza, i les jugadores del BM Morvedre Rebeca Secades, Andrea Pérez i Andrea Palomero

La Junta de Govern ha aprovat els plecs de condicions per a l'execució de les obres de les voreres de l'avinguda Sants de la Pedra. El departament de Manteniment de l'Ajuntament de Sagunt, mitjançant informes tècnics municipals, assenyala la necessitat i idoneïtat de millorar en sis illes de cases les voreres deteriorades, adequar-les a l'accessibilitat de tot l'entorn i a la seguretat vial, així com la instal·lació o reparació de xarxes de servei i d'escocells.
Per a l'adjudicació del contracte s’ha triat el procediment obert, en el qual l'oferta més avantatjosa serà la forma de contractació. El pressupost de licitació per al projecte ascendix a 144.230 euros, IVA inclòs. El termini d'execució previst de les obres serà de cinc mesos a partir de la signatura de l'acta de comprovació del replanteig de les obres. La localització on es pretén actuar són sis trams de vorera en l'avinguda, entre els carrers José María Pemán i de la Rosa.

El regidor de Manteniment, Pepe Gil, assenyala que l'actuació es durà a terme “en l'últim tram de l'avinguda Sants de la Pedra, fins a la carretera en l'avinguda País Valencià”. A més de la remodelació de les voreres, Gil assegura que “es posaran arbres als dos costats, sempre que siga possible la compatibilització amb les instal·lacions d'Ono i de gas”.
Els treballs a realitzar, descrits en l'informe tècnic municipal, són la remodelació o construcció de les voreres per illes de cases, la retirada dels arbres vells pels problemes que ocasionen les arrels, la col·locació de tarongers i llimoners, la ubicació de rampes noves en les voreres que milloren l'accessibilitat, la reparació dels escocells, així com la nova reubicació de molts per obstaculitzar el pas.

En l'homenatge han participat l'entrenadora i seleccionadora, Cristina Cabeza, i les jugadores del BM Morvedre Rebeca Secades, Andrea Pérez i Andrea Palomero
Serà a les 17 hores i la ciutadania podrà seguir-ho a través de YouTube, les xarxes socials i de manera presencial
La proposta, que va obtindre la major puntuació de la convocatòria, permetrà crear un marc estratègic i un espai d'experimentació per a impulsar la innovació pública i privada en el municipi