La Corporació Municipal de Sagunt es reunirà este dijous en el Ple ordinari de juliol
Serà a les 19 hores i la ciutadania podrà seguir-lo en directe a través de YouTube, les xarxes socials i de manera presencial
En la trobada també ha participat el secretari general de Comissions Obreres Camp de Morvedre i Alt Palància, Sergio Villalba
La Junta de Portaveus de l'Ajuntament de Sagunt s'ha reunit este matí amb els membres del comité d'empresa de Thissenkrupp-Galmed i el secretari general de Comissions Obreres Camp de Morvedre i Alt Palància, Sergio Villalba.
L'objectiu de la trobada ha sigut conéixer la situació en la qual es troba el personal de l'empresa després de l'anunci del tancament. L'Ajuntament de Sagunt ha donat tot el seu suport a les treballadores i els treballadors.
D'igual mode, la Junta de Portaveus ha escoltat les reivindicacions de la plantilla i s'ha mostrat alineada amb la necessitat de protegir tant els llocs de treball com la indústria siderúrgica de la ciutat, en termes generals. No obstant això, han recalcat que el protagonisme en estes negociacions ha de ser per a les treballadores i els treballadors.
L'alcalde de Sagunt, Darío Moreno, ha declarat que la reunió ha servit per a evidenciar, no sols «la unanimitat» entre tots els partits polítics en la defensa de la indústria del municipi, sinó també per a mostrar que estan «plenament alineats» amb el comité d'empresa i amb la part sindical: «Defensarem que el centre productiu de Thyssenkrupp-Galmed ha de mantindre's obert, però ho farem també amb una mirada àmplia, ja que el sector del metall, el de la siderúrgia i el de l'automòbil ho està passant realment malament».
Darío Moreno també ha recalcat: «És necessari que treballem en allò més específic i en el que tenim com a necessitat urgent, que és el tancament de Thyssenkrupp-Galmed. Però també ens hem de plantejar que necessitem un altre tipus de mesures i d'estratègies a mitjà i curt termini per a protegir un sector que forma part del cor de la nostra economia».
Serà a les 19 hores i la ciutadania podrà seguir-lo en directe a través de YouTube, les xarxes socials i de manera presencial
Després de l'elaboració d'un inventari d'infraestructures i equipaments, ben aviat acabarà la fase d'anàlisi de la visió sobre la matèria dels col·lectius locals implicats
Les mesures tenen com a objectiu vetlar per la seguretat de la ciutadania davant unes activitats que estan registrant cada vegada una major afluència de persones