Silenci a les portes dels edificis municipals pel presumpte assassinat masclista perpetrat a Màlaga
Membres de la Corporació Municipal, del funcionariat, de col·lectius i la ciutadania han guardat un minut de silenci en senyal de repulsa i condemna
Morant ha visitat Encamina després de la seua visita a l'Ajuntament de Sagunt
La ministra de Ciència i Innovació, Diana Morant, ha visitat l'Ajuntament de Sagunt, on l'ha rebuda l'alcalde i diverses regidores i regidors, amb la finalitat de conéixer el consistori i signar en el Llibre d'Honor de la ciutat.
L'alcalde ha acompanyat la ministra als diferents despatxos d'Alcaldia i li ha explicat en el saló de plens diverses curiositats sobre el mateix, la bandera de la ciutat i el funcionament dels plens, entre altres aspectes.
Després de la visita de l'Ajuntament, la comitiva ha visitat l'empresa Encamina, que és una consultora tecnológica, la missió de la qual és impulsar la productivitat i innovació d'organitzacions mitjanes i grans de tot el món mitjançant projectes rellevants i serveis gestionats.
L'empresa està situada al Port de Sagunt, Madrid, Tenerife i Dublín. Durant la visita de la ministra, el director corporatiu de Encamina, Pako Giménez, i el CEO de l'entitat, Hugo de Juan Jordán, li han explicat amb el suport d'una presentació l'empresa i han dialogat sobre els projectes que duen a terme en dita entitat. Posteriorment, s'ha fet una xicoteta demostració del seu treball amb un robot.
Membres de la Corporació Municipal, del funcionariat, de col·lectius i la ciutadania han guardat un minut de silenci en senyal de repulsa i condemna
Es tracta d'una iniciativa dirigida a persones dels centres ocupacionals de la ciutat
Es reforçaran els servicis de salvament i socorrisme, de la SAG i de la Policia Local per a garantir la seguretat i la neteja a les platges del municipi