El Centre d'Interpretació de la Cultura Mediterrània i del Port Arse-Saguntum ja és una realitat
El complex fortificat del Grau Vell alberga este espai que recorre l'evolució del lloc al llarg dels segles
El cantant explica que interpretarà cançons d'ací i allà mostrant de pas amb què s'acompanyaven estos cants
L'any dels seus concerts de comiat dels escenaris, participarà en el FolkaSagunt un dels protagonistes de més importància del panorama folk espanyol, Eliseo Parra, amb l'espectacle La necessitat de cantar, juntament amb Germans Caballer i Amics, dissabte que ve, 21 d'octubre, a les 20 hores en el Centre Cultural Mario Monreal de Sagunt (c/ Roma, 9).
La regidora de Cultura, Ana María Quesada, manifesta: «Tornem a portar de nou FolkaSagunt. En eixa obstinació per mantindre viva i sobretot escoltar la nostra música més valenciana i popular». Així mateix, indica que esta actuació d'Eliseo Parra és «especial perquè està realitzant enguany la seua gira de concerts de comiat i és un dels representants més importants del panorama folk espanyol».
L'artista explica: «En els deu anys que he fet recollida de cançons en bona part de l'Estat, he aprés moltes coses de la “vida tradicional” que m'han enriquit tant o més que el que em van cantar». No obstant això, explica Parra, la qual cosa sempre li ha cridat l'atenció ha sigut la necessitat de cantar que tenia la gent. En eixe sentit, ha exemplificat: «En els cants de treball, per exemple, em deien que sense cantar no podien treballar». I ha afegit: «Així, sota este títol, cantaré cançons d'ací i allà mostrant de pas amb què s'acompanyaven estos cants».
Així mateix, Ana María Quesada ha indicat: «Recorrerem amb ell la seua trajectòria musical». I ha afegit: «Estic segura que ens agradarà, de què ho gaudirem com sempre, que Germans Caballer ens portarà eixa música que ens arriba a l'ànima i convide a la ciutadania de tot el municipi al fet que acudisca a presenciar-lo, a escoltar-lo i a gaudir-lo».

El complex fortificat del Grau Vell alberga este espai que recorre l'evolució del lloc al llarg dels segles
Part de l'actuació per a optimitzar el servei de recollida s'emmarca en el Pla Territorial de Sostenibilitat Turística i està cofinançada amb els fons Next Generation de la Unió Europea
La Regidoria de Polítiques LGTBIQ+ de l'Ajuntament de Sagunt ha presentat la programació organitzada amb motiu del Dia Internacional de l'Orgull LGTBIQ+