Sagunt concedix llicències per a 1.200 habitatges en el que va de 2026
La recaptació de l’ICIO aconseguix els 4,8 milions d'euros fins a setembre i supera ja la de qualsevol exercici complet dels últims tres anys

La Policia Nacional de Sagunt ha celebrat este matí en la Casa Municipal de Cultura l'acte de lliurament dels carnets contra l'assetjament escolar als alumnes de primària que han participat en este programa de prevenció que s'ha celebrat al llarg d'aquest mes.
El regidor d'Educació, José Manuel Tarazona, ha assistit a l'acte i ha expressat que “este acte de lliurament de carnets per part del Cuerpo Nacional de Policía als alumnes del col·legiss que han participat és un important reconeixement per la seua participació en este programa de prevenció contra l’assetjament escolar que està fent el Cuerpo Nacional de Policía”. A més, Tarazona ha volgut “agrair al seu Comisario Jefe i destacar la tasca que durant anys està fent Manuel Benito, per la seua implicació i el seu treball en conjunt, i buscant arribar a convertir la nostra ciutat en una ciutat més lliure, habitable i en plena convivència.
La recaptació de l’ICIO aconseguix els 4,8 milions d'euros fins a setembre i supera ja la de qualsevol exercici complet dels últims tres anys
La sessió plenària de l'Ajuntament de Sagunt està convocada a les 17 hores
La proposta de sensibilització està finançada per la Conselleria de Sanitat i consta de dos sessions (29 d'octubre i 19 de novembre)