Varietat d'estils i nostàlgia en la 18a edició del festival Música al Port
La programació s'estendrà des del 4 fins al 25 de juliol i comptarà amb sis actuacions, amb la novetat que una de les quals serà al pati del col·legi de Begoña

La primera Nit d’Albaes marca l'inici de les Falles 2020. Divendres passat 7 de febrer, la Tinència d'Alcaldia va acollir a les portes esta primera jornada a la qual va assistir l'alcalde de Sagunt, Darío Moreno; la regidora de Festes i Cultura Popular, Asun Moll; les Falleres Majors del Camp de Morvedre, Sandra Ordiñaga i Aitana González; el president de FJFS, Jaime Gil; el vicepresident de FJFS, Miguel García, així com regidors de la Corporació.
En este primer acte es va aprofitar també per a presentar la Crida fallera que tindrà lloc el dissabte 15 de febrer a les 18.00 hores i que la fi de festa estarà amenitzada per una orquestra de germanor a càrrec de Jamaica Show. A més, es va anunciar que el diumenge 16 tindrà lloc el Concert de pasdobles fallers a l'Auditori Joaquín Rodrigo, a les 19.30 hores, a càrrec de la Banda de la Lira Saguntina i dirigit per Rafael Domènech.
La pròxima cita de Nit d’Albaes serà el divendres 14 de febrer, a les 21.00 hores, a les portes del Consistori, a les quals se sumaran el divendres 21 i el divendres 28 de febrer. I, d'altra banda, el dissabte 22 i el dissabte 29 de febrer tindran lloc les cavalcades de Sagunt i del Port de Sagunt. Per a més informació sobre horaris, dates i ubicacions consultar a FJFS.
Asun Moll ha assegurat que l'Ajuntament de Sagunt «recolza totes les activitats que des de Junta s'organitzen, ja que apostem per les Falles. Ara ja estem de celebració i és quan es veuen els resultats de la gran faena que durant un any les associacions culturals falleres i FJFS duen a terme. Esperem que siguen unes festes en les quals hi haja respecte de la convivència i es gaudisca al carrer de l'olor de pólvora, del soroll, de les flors i de la vistositat de la indumentària valenciana».
La programació s'estendrà des del 4 fins al 25 de juliol i comptarà amb sis actuacions, amb la novetat que una de les quals serà al pati del col·legi de Begoña
El vicepresident tercer, Vicente Martínez Mus, ha visitat les obres amb la primera tinenta d'alcalde, María José Carrera, i el regidor d'Aigües, Javier Raro
La Casa Municipal de Cultura, el Centre Cultural Mario Monreal i l'Auditori Joaquín Rodrigo acullen propostes artístiques per a tots els públics del 22 al 28 de juny