Milers de persones es reunixen en la plaça Cronista Chabret per a degustar les tradicionals Olles de Sagunt
També s'han lliurat els premis dels concursos de les festes patronals i l'orquestra Miami ha rematat la nit
La segona edició d'Alcalde de Barri, enfocada a conéixer de primera mà les necessitats del veïnat, continua el dimecres 19 de juny a les 19 hores
L'Ajuntament de Sagunt reprén la iniciativa de participació ciutadana Alcalde de Barri per a continuar coneixent de primera mà les necessitats i les inquietuds de la ciutadania, així com les problemàtiques específiques de cada zona del municipi. La segona edició d'esta iniciativa, impulsada pel departament d'Alcaldia i la regidoria de Participació Ciutadana, continua el pròxim 19 de juny a les 19 hores al carrer Clot del Moro del barri Les Basses.
Els objectius de la iniciativa són acostar l'administració pública a la ciutadania, generar una accessibilitat entre l'alcalde i els veïns i les veïnes, donar veu a la ciutadania perquè expresse les seues inquietuds i recaptar informació dels problemes específics de cada barri. El projecte també pretén visibilitzar les polítiques i mesures aplicades en el municipi, proposar actuacions específiques, així com supervisar i visualitzar les mesures realitzades. Finalment, cal esmentar el seguiment de tota la problemàtica, el disseny d'un programa d'actuació per a cada barri i solucionar els problemes més patents de les diferents zones creant un llistat de tots els barris amb un guió prioritari.
També s'han lliurat els premis dels concursos de les festes patronals i l'orquestra Miami ha rematat la nit
Les jóvens atletes locals van assolir el tercer lloc en la competició amb una valoració de 25.450 punts
El Consistori proporcionarà a esta empresa que treballa amb persones amb diversitat funcional currículums per a impulsar la contractació de perfils en risc d'exclusió social