Turisme organitza una nova edició del Setembre Sefardita que comença el 12 de setembre
Des de l'1 de setembre les persones interessades podran optar a una visita gratuïta per a conéixer el Sagunt Sefardita

La regidora de Turisme i Policia Local, Natalia Antonino, es reincorporarà este pròxim dimecres al treball de manera presencial després de superar la covid-19. Esta vesprada, Antonino ha sabut que els resultats de la prova PCR han donat negatiu.
En este sentit, la regidora podrà deixar de costat el teletreball per a poder reprendre la seua activitat després d'una setmana aïllada en el seu domicili.
Des de l'1 de setembre les persones interessades podran optar a una visita gratuïta per a conéixer el Sagunt Sefardita
L'Ajuntament de Sagunt ha atés una reivindicació històrica de l'associació i ha reubicat les activitats educatives que es desenvolupaven en estos espais
L'actuació de l'artista granadina tindrà lloc dissabte a les 22.30 hores, i l'Off Romà presentarà dos espectacles de circ a la Casa dels Berenguer i l'Antiga Moreria divendres i dissabte