El Festival Splash se celebra el 28, 29 i 30 de novembre a la Nau d'Efectes i Recanvis
La XII edició del Festival del Còmic de la Comunitat Valenciana commemora el 50 aniversari de l'arribada de la democràcia
La iniciativa per a estimular les compres i els regals en el nostre municipi ha sigut llançada hui en xarxes socials
La regidoria de Comerç i Mercats de l'Ajuntament de Sagunt ha llançat una campanya en plataformes digitals per a impulsar les compres des del 7 al 14 de febrer amb motiu de Sant Valentí, una de les dates assenyalades en el calendari del sector comercial del municipi.
La campanya consistix en el llançament de peces d'animació acompanyades d'altres gràfiques i missatges promocionals amb la intenció d'incentivar les vendes en esta data assenyalada.
La regidora de Comerç i Mercats, Natalia Antonino, ha destacat: «La nostra ciutat té un teixit comercial atractiu, variat i de qualitat, que oferix a les veïnes i veïns del municipi, així com a clients d'altres localitats, la millor oferta possible per a regalar en Sant Valentí, i tots els dies de l'any».

En l'actualitat, més de 500 comerços formen l'oferta de la ciutat, incloent-hi sectors com a alimentació, llar, moda i sabateria, automoció, informàtica, imatge i so, oci, salut i bellesa, papereria, entre altres, als quals la ciutadania pot acostar-se i comprar els regals de Sant Valentí, indiquen des del departament.
La XII edició del Festival del Còmic de la Comunitat Valenciana commemora el 50 aniversari de l'arribada de la democràcia
L'Ajuntament ha organitzat 26 recorreguts guiats per la instal·lació per a desmuntar patrons sobre la violència sexual
La duració de l'acció serà, inicialment, des del 24 fins al 30 de novembre